Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51154
Title: Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу
Authors: Олініченко, К. С.
Бубенець, І. Г.
Холоден, О. П.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Олініченко К. С., Бубенець І. Г., Холоден О. П. Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 472-475.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51154
Appears in Collections:матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_472-475.pdf237.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.