Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44686
Title: Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві
Authors: Бубенець, І. Г.
Сломінцев, Д. М.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 128-130
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44686
Appears in Collections:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy-dop-conf-02-11-23-129-131.pdf132.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.