Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4451
Title: Маркетинг в агрохарчовій системі
Authors: Пахуча, Еліна Вікторівна
Keywords: маркетингові дослідження;стратегічне планування;конкурентоспроможність продукції;сегментації ринку;фактори ціноутворення;управління системою постачання;управління репутацією;клієнтським досвідом
Issue Date: 2023
Publisher: Харків
Citation: Пахуча Е.В. Маркетинг в агрохарчовій системі: конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Державний біотехнологічний університет. Х., 2023. 93 с.
Abstract: В системі ринкових відносин аграрні підприємства не можуть нормально функціонувати без маркетингової служби, де вагому роль відіграють комерційна діяльність, робота по вивченню ринку, покращення якості продукції, управління її збутом. Потреби людей, як відомо, безмежні, а ресурси підприємства обмежені. Кожний суб'єкт має свої потреби, причому доволі мінливі, задовольнити які не завжди вдається і для кожного необхідний індивідуальний підхід. Тому, виживає те підприємство, яке може найбільш точно виділяти й уловлювати мінливість потреб споживача. В умовах централізованого планування, здійснюючи поставки продукції що випускалася, керівники не замислювалися про збутову мережу. Бюджет покривав витрати неефективних підприємств, фінансував капітальне будівництво. Головним завданням керівників підприємств було неухильне виконання планів, у розробці яких вони практично не брали участі. В умовах України агропромислова маркетингова діяльність стає вкрай необхідною у зв’язку із зміною співвідношення внутрішніх (контрольованих) і зовнішніх (неконтрольованих) факторів, які впливають на підприємство.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4451
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
075_MARKETING_AGRO-FOOD_22.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.