Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/43009
Назва: Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва овочевої продукції
Автори: Гуменюк, А. В.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Гуменюк А. В. Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва овочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 125 «Економічні науки». 2012. С. 125-130.
Короткий огляд (реферат): Исследовано теоретические основы развития маркетинга в овощепродуктовом подкомплексе Украины. Установлены виды и стратегии мирового маркетинга, определены перспективы развития маркетинговых служб на предприятиях отрасли.
The paper deals with theoretical foundations for development of marketing in Ukrainian vegetable-produce sub complex, describes types and strategies of international marketing and outlines perspectives for development of marketing services at enterprises of vegetable growing industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43009
Розташовується у зібраннях:Випуск 125: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_125_2012_19.pdf342.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.