Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/42120
Title: Маркетинг: тестові завдання
Authors: Пахуча, Еліна Вікторівна
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Маркетинг: Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня денної та заочної форм навчання спеціальності 051 «Економіка»/ укладач: Пахуча Е.В.; ДБТУ. – Харків, 2023. 48 с.
Abstract: Тестові завдання для перевірки поточного рівня засвоєння знань з дисципліни «Маркетинг» призначені для поточного контролю та перевірки рівня навчальних досягнень здобувачів. Складені відповідно до вимог ОПП «Маркетинг», затверджені на засіданні кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Укладені завдання передбачають виявлення знань з таких розділів маркетингу: сутність маркетингу та розвиток його концепцій; маркетинг як відкрита мобільна система; формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень; сегментування ринку, вибір цільового ринку та позиціювання; товар у комплексі маркетингу; ціна у комплексі маркетингу; розповсюдження у комплексі маркетингу; комунікації у комплексі маркетингу; маркетингові комунікаційні інструменти; управління торговими марками; управління маркетинговою діяльністю; стратегічне маркетингове планування. Зміст наведених тестових завдань сприяє виявленню професійних умінь майбутнього фахівця з маркетингу, його здатності до прийняття самостійних рішень і виконання функціональних обов’язків з урахуванням сучасних вимог.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42120
Appears in Collections:Тести

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
051_MARKETYNH_testovi zavdannia_2023.pdf539.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.