Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41823
Назва: Обґрунтування доцільності регулювання потужності двигунів мобільних лісових машин методом відключення робочих циклів
Інші назви: Обоснование целесообразности регулирования мощности двигателей мобильных лесных машин методом отключением рабочих циклов
Grounf of the expedience of mobile forest machines engines power regulation by meand of working cycles swiching-off
Автори: Бешун, О. А.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Бешун О. А. Обґрунтування доцільності регулювання потужності двигунів мобільних лісових машин методом відключення робочих циклів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 123 «Системотехніка і технології лісового комплексу. Транспорті технології». 2012. С. 129-135.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 123
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним дослідженням впливу регулювання потужності двигунів мобільних лісових машин методом відключення окремих робочих циклів на їх економічні, екологічні та динамічні показники. Обґрунтовано доцільність застосування запропонованого методу регулювання потужності на багатоциліндрових дизельних двигунах з метою покращення їх паливної економічності на режимах часткових навантажень і холостого ходу на 3…20 % при суттєвому зниженні токсичності і димності відпрацьованих газів.
Статья посвящена теоретическим исследованием влияния регулирования мощности двигателей мобильных лесных машин методом отключения отдельных рабочих циклов на их экономические, экологические и динамические показатели. Обосновано целесообразность применения предложенного метода регулирования мощности на многоцилиндровых дизельных двигателях с целью улучшения их топливной экономичности на режимах частичных нагрузок и холостого хода на 3…20 % при существенном снижении токсичности и дымности отработавших газов.
The article presents theoretical investigations of influencing on economic, ecological and dynamic indicators of mobile forest machines engines power regulation by means of separate working cycles swiching-off. The expedience of application of this method is grounded on multicylinder diesel engines with the purpose of improvement of their fuel economy on the partial loading and idling modes on 3…20 % at the substantial decline of engine emission toxicity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41823
Розташовується у зібраннях:Випуск 123: Системотехніка і технології лісового комплексу. Транспортні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_123_2012_25.pdf553.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.