Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38924
Назва: Формування асортиментної політики підприємства
Інші назви: Formation of the assortment policy of the enterprise
Автори: Полянський, Микита Максимович
Науковий керівник : Круглова, Олена Анатоліївна
Ключові слова: асортимент;асортиментна політика;ефективність асортиментної політики;матричний метод;власна торгова марка
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Полянський М. М. Формування асортиментної політики підприємства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 051 – Економіка; наук. кер. О. А. Круглова; Харків, 2023. 54 с.
Короткий огляд (реферат): Склад і структура асортименту зумовлює цінову політику підприємства, впливає на доходи та витрати підприємства, його конкуренту позицію на ринку, що свідчить про актуальність вивчення питань щодо формування асортиментної політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних засад та обґрунтування практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування асортиментної політики підприємства. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичний інструментарій оцінювання асортиментної політики підприємства та обґрунтування заходів щодо її удосконалення. У кваліфікаційній роботі розкрито зміст асортименту товарів та сутнісні характеристики асортиментної політики, наведено критерії та показники для оцінювання асортиментної політики підприємства; надано результати аналізу щодо основних показників діяльності, асортиментної політики, наведено результати порівняння показників асортиментної політики за аналізованим підприємством і підприємствами-конкурентами; наведено послідовність обґрунтування рішень щодо удосконалення асортиментної політики підприємства в цілому та у розрізі товарних груп, заходів щодо товарів власної торгової марки. Практична цінність роботи полягає в тому, що отримані результати досліджень, висновки і пропозиції можуть бути використані на підприємстві для створення системи управління асортиментом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38924
Розташовується у зібраннях:051 - "Економіка" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_051z-21bstn-2-02_Polyans_kyy.pdf666.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.