Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3640
Title: Формування та особливості функціонування регіональних транспортно-логістичних центрів
Other Titles: Formation and features of functioning of regional transport and logistic centers
Authors: Машканцева, Світлана Олександрівна
Keywords: транспортно-логістичні центри;транспортна галузь;регіон;транспортно-логістична система;логістичний хаб;transport and logistics centers;transport industry;region;transport and logistics system;logistics hub
Issue Date: 2019
Publisher: Харків
Citation: Машканцева С. О. Формування та особливості функціонування регіональних транспортно-логістичних центрів. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 3. С. 33-37.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: Вступ. Особливе призначення транспортно-логістичних центрів регіонів, які забезпечують потреби у логістичному сервісі, відіграють координуючу та інтегруючу роль у транспортно-логістичній системі та транспортуванні вантажів, обумовлює потребу в дослідженні питань їх формування, функціонування та розвитку. Метою статті є вивчення принципів, регіональних особливостей формування та функціонування транспортно-логістичних центрів у відповідній системі з врахуванням зарубіжного досвіду діяльності таких структур. Результати. Визначено, що найбільша економічна ефективність забезпечується за рахунок комплексного логістичного обслуговування, при якому центри одночасно надають різний спектр логістичних послуг, скорочуючи витрати на доставку вантажу. Розвиток транспортно-логістичних центрів у Європі здійснюються під значним впливом держави, що дозволяє отримувати відповідні конкурентні переваги. Розглянуто закордонний досвід функціонування транспортно-логістичних центрів, де поєднану залізничний, автомобільний, водний і повітряний види транспорту. Розглянуто особливості німецької моделі будівництва логістичних центрів, де ефективно взаємодіють державні та приватні інвестиції, а сама держава безпосередньо бере участь на всіх фазах реалізації проектів. Розглянуто відмінності французької моделі, де управління здійсняться винятково приватними інвесторами, а роль держави зведена до надання дозволів відповідно цілям місцевого та регіонального планування. Надано характеристику системи будівництва та структури логістичного хаба в Європі. Виділено підрозділи, які мають бути включені до типового транспортнологістичного центру. Окреслено вимоги для створення транспортно-логістичного центру регіону та принципи його функціонування. Головним джерелом фінансового забезпечення мають стати надходження від держави та місцевого самоврядування. Ефективне функціонування центрів здійснюється через забезпечення умов для оптимізації управління інформаційними потоками й узгодження економічних інтересів всіх учасників. Перевагами створення мережі розглянутих центрів є формування зон оптимального обслуговування регіонів, функціонування спільних прикордонних транспортних зон з єдиною комунікаційною інфраструктурою та пільговим режимом.
The special purpose of the transport and logistics centers of the regions, which provide the needs for logistics services, play a coordinating and integrating role in the transport and logistics system and transportation of goods, necessitates the study of their formation issues, operation and development. The purpose of the article is to study the principles, regional peculiarities of the formation and functioning of transport and logistics centers in the appropriate system, taking into account the foreign experience of such structures. Results. It has been determined that the highest economic efficiency is ensured by integrated logistics services, in which the centers simultaneously provide a different range of logistics services with reducing the cost of shipping. The development of transport and logistics centers in Europe is carried out under the considerable influence of the state, which allows to obtain relevant competitive advantages. The foreign experience of functioning of transport and logistics centers is considered, where rail, road, water and air modes of transport are combined. The features of the German model of con struction of logistics centers are considered, where public and private investments are effectively interacting, and the state is directly involved in all phases of project implementation. The differences of the French model are considered, where the management will be carried out exclusively by private investors, and the role of the state is reduced to granting permits in accordance with the goals of local and regional planning. The characteristic of the construction system and structure of logistics hub in Europe is given. The units that should be included in the standard transport and logistics center are highlighted. Requirements for creation of transport and logistics center of the region and principles of its functioning are outlined. The main source of financial support should be revenues from the state and local self-government. The effective functioning of the centers is carried out by providing the conditions for optimizing the management of information flows and harmonizing the economic interests of all participants. The advantages of creating a network of centers are zones formation of optimal service to the regions, the functioning of common border transport zones with a single communication infrastructure and preferential treatment.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3640
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf204.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.