Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30941
Title: | Удосконалення технології відновлення сполучень посадкових отворів корпусних деталей з підшипниками кочення композиційними матеріалами |
Other Titles: | Improvement of the technology of restoration of connections of landing holes of body parts with rolling bearings with composite materials |
Authors: | Іванілов, Євген Костянтинович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Дерябкіна, Є. С. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні ім. О.І. Сідашенка |
Keywords: | корпусні деталі;підшипники кочення;композиційні матеріали;металополімерні композиції;наповнювач;концентрація;технологія |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Іванілов Є. К. Удосконалення технології відновлення сполучень посадкових отворів корпусних деталей з підшипниками кочення композиційними матеріалами: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. Є. С. Дерябкіна; Харків, 2022. 89 с. |
Abstract: | У сучасних умовах сільськогосподарського виробництва багато трудомістких операцій виконують складні за конструкцією самохідні машини. Причому трактори Т-150К у машинно-тракторному парку України становлять 34,5 % від загальної кількості енергонасичених тракторів. Аналіз довговічності агрегатів трансмісії енергонасичених тракторів сімейства Т-150К показав їх недостатній ресурс, особливо після капітального ремонту. Ресурс відремонтованих агрегатів становить не більше половини ресурсу нових. Однією з причин передчасного виходу з експлуатації агрегатів трансмісії, зокрема коробок передач (КП), є руйнування сполучень опор корпусних деталей із підшипниками кочення або склянками підшипників. В результаті чого порушуються не тільки розміри отворів, а й взаємне розташування їх осей щодо настановних баз та один одного. Тому при відновленні необхідно враховувати розміри отворів, їх взаємне просторове розташування та витримувати розміри згідно з технологічною документацією. В даний час у ремонтному виробництві для відновлення сполучення опор корпусних деталей з підшипниками кочення застосовуються способи, більшість з яких засноване на термічному впливі на деталь, що призводить до її викривлення та порушення точності геометричних параметрів, та способи, що призводять до зменшення міцності корпусів. Крім того, відновлені сполучення опор корпусних деталей з підшипниками кочення мають низький ресурс узв'язку з тим, що не усувається провідний вид зносу - фреттінг-корозія. Однією з найважливіших завдань ремонтного виробництва на сучасному етапі розвитку наукової та технічної думки є розробка та впровадження у виробництво принципово нових матеріалів і технологічних процесів відновлення сполучення опор корпусних деталей з підшипниками кочення. Найбільш прогресивні з них –способи, засновані на застосуванні полімерних та сучасних наноматеріалів. Найбільший інтерес у цьому зв'язку становлять високоміцні анаеробні клеї та герметики прискореного затвердіння, особливо композиції на їх основі, що мають високі фізико-механічні властивості та характеристики міцності. Дані композиції дозволяють значно інгібірувати процеси, що викликають передчасне руйнування сполучення опор корпусу з підшипниками кочення. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30941 |
Appears in Collections: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
133tS_21m-01_22_Ivanilov.pdf Restricted Access | 4.46 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.