Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30323
Назва: | Удосконалення стратегії розвитку торговельної мережі |
Інші назви: | Improving the development strategy trade network |
Автори: | Холодова, Катерина Валеріївна |
Науковий керівник : | Ткачова, Світлана Сергіївна |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Ключові слова: | торговельна мережа;ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»;стратегічний аналіз;стратегія розвитку;напрями розвитку;trade network;LLC "ATB-MARKET";strategic analysis;development strategy;development directions |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Холодова К. В. Удосконалення стратегії розвитку торговельної мережі: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. кер. С. С. Ткачова; Харків, 2022. 107 с. |
Короткий огляд (реферат): | Основною метою кваліфікаційної (магістерської) роботи є розвиток
теоретичних та практичних положень стратегічного розвитку торговельної мережі. Об’єктом дослідження є процес удосконалення стратегії розвитку торговельної мережі. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до удосконалення стратегії розвитку торговельної мережі «АТБ-маркет». У кваліфікаційній магістерській роботі: У першому розділі вивчено сутність понять «мережа підприємств», «торговельна мережа»; систематизовано наукові підходи щодо класифікації торговельних мереж; запропоновано нові критерії класифікації торгвельних мереж. У другому розділі складено організаційно-управлінську характеристику корпорації «АТБ»; проведено організаційно-економічний аналіз діяльності торговельної мережі «АТБ-маркет»; проаналізовано соціальну відповідальність
торговельної мережі «АТБ-маркет». У третьому розділі визначено особливості управління стратегічним розвитком торговельної мережі «АТБ-маркет» в умовах воєнного стану; визначено стратегічні конкурентні позиції «АТБ-маркет» на ринку рітейлу України; розроблено напрями удосконалення стратегії розвитку торговельної мережі «АТБ-маркет». The main goal of the qualification (master's) work is the development of theoretical and practical provisions of the strategic development of the trade network. The object of the study is the process of improving the strategy of the development of the trade network. The subject of the study is theoretical and practical approaches to improving the strategy of development of the "ATB -market" trade network. In the qualifying master's thesis: In the first chapter the essence of the concepts "network of enterprises", "trade network" is studied; scientific approaches to the classification of trade networks are systematized; new criteria for the classification of trade networks are proposed. In the second section, the organizational and management characteristics of the ATB corporation are compiled; an organizational and economic analysis of the activity of the "ATB-market" trade network was carried out; the social responsibility of the "ATB-market" trade network was analyzed. The third chapter the specifics of managing the strategic development of the "ATB-market" trade network under martial law conditions are defined; the strategic competitive positions of "ATB- market" in the retail market of Ukraine are defined; directions for improving the strategy for the development of the "ATB- market" trade network have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30323 |
Розташовується у зібраннях: | 073 - "Менеджмент" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2022_M_301_073z-21m-Kholodova.pdf Restricted Access | 1.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.