Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26407
Назва: Принципи оцінки впливу зовнішнього середовища на формування, реалізацію та розвиток конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Волосов, А. М.
Дата публікації: 15-тра-2019
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Бібліографічний опис: Волосов А. М. Принципи оцінки впливу зовнішнього середовища на формування, реалізацію та розвиток конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 53-54
Серія/номер: Економіка підприємств харчування та торгівлі;Секція 10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26407
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t2_15.05.19-53-54.pdf136.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.