Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26378
Назва: Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: антикризове управління;торговельні підприємства;маркетингові дослідження;бізнес-середовище;сталий розвиток
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ФОП Іванченко І. С.
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ФОП Іванченко І. С., 2018. С. 395-396.
Короткий огляд (реферат): Для реалізації ринково орієнтованих пріоритетів та досягнення стратегічних цілей розвитку в умовах нестабільності, неоднозначності і ризику необхідним є здійснення антикризового управління діяльністю торговельних підприємств на засадах маркетингу. Під маркетинговим забезпеченням антикризового управління торговельним підприємством пропонуємо розуміти діяльність, спрямовану на розробку і реалізацію адекватних заходів профілактики та виходу підприємства з кризи, якій передують повномасштабні маркетингові дослідження кризової ситуації та обґрунтування методичного інструментарію пошуку шляхів її подолання задля відновлення і покращення параметрів ефективності господарської діяльності підприємства, отримання нових конкурентних переваг у нестабільному бізнес-середовищі та можливості сталого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26378
ISBN: 978-617-7675-28-9
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_marketynh_v_antykryzovomu_upravlinni_konf_kharkiv_2018.pdf813.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.