Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21494
Назва: Соціально-відповідальний маркетинг під час війни
Автори: Савицька, Н. Л.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во Львівської політехніки
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Соціально-відповідальний маркетинг під час війни. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 196 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21494
ISBN: 978-966-941-763-3
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savyts_ka_2022_L_viv_politekhnika.pdf974.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.