Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132
Назва: Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень
Автори: Кривошеєва, Н.М.
Соболєв, В.Л.
Ключові слова: кулхантинг;новітній інструмент;маркетингові дослідження;coolhunting;the newest tool;marketing researches;кулхантинг;новейший инструмент;маркетинговые исследования
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кривошеєва Н. М., Соболєв В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 658-663.
Короткий огляд (реферат): Виявлено проблеми та особливості формування принципів та форм кулхантингового дослідження, що пов’язані з неоднорідністю та багатофакторністю об’єкта, що вивчається, а саме – з вивченням трендів та пошуком модних тенденцій, зокрема серед молоді.
The paper identified the problems and peculiarities of the principles and forms cool hunting studies related to the heterogeneity and multifactor studied object, namely the study of trends and search of fashion trends, particularly among young people.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20132
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_96.pdf256.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.