Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16733
Title: Роль маркетингових активів в формуванні конкурентних переваг підприємства
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Полтава
Citation: Чміль Г. Л. Роль маркетингових активів в формуванні конкурентних переваг підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1146-1148.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16733
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezi_Chmil_PDAU_2022.pdf871.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.