Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16718
Title: Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Keywords: електронна комерція;електронна торгівля;онлайн-ритейл;роздрібна торгівля;драйвери розвитку;бар’єри розвитку
Issue Date: 2014
Publisher: Видавничий дім «ІНЖЕК»
Citation: Савицька Н. Л. Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект: науковий журнал "БІЗНЕС ІНФОРМ", № 10. Видавничий дім "ІНЖЕК", 2014 г. С. 236-241.
Abstract: Метою статті є обґрунтування теоретико-методичного підходу до факторного аналізу розвитку онлайн-ритейлу. У статті уточнено по- нятійний апарат теорії мережної економіки, на основі матричного та трансакційного підходів розмежовано поняття електронної комерції, електронної торгівлі, онлайн-ритейлу. Показано, що онлайн-ритейл є складовою електронної торгівлі та електронної комерції, має фізично- цифрову природу здійснення трансакцій та представлений сегментами мережної економіки B2C і C2C. Визначено, що особливістю електронної торгівлі та її роздрібного сегмента виступає екзогенність характеру її розвитку, яка залежить від зовнішніх сил. Для дослідження впливу цих сил на розвиток онлайн-ритейлу запропоновано модель ТЕНІGINST-аналізу, яка є модифікованою версією відомої моделі IGEST-аналізу, що включає такі фактори змін: технологічні, економічні, інфраструктурні, соціокультурні, державного регулювання. Запропонована модель, на відміну від відомих, доповнена двома елементами: суб’єктним компонентом – людським фактором – і впливом інститутів. Усі елементи моделі виступають каталізаторами змін і виявляються в контексті ключового тренду сучасності – глобалізації, яка по відношенню до них є тригером розвитку роздрібної торгівлі. Застосування моделі ТЕНІGINST-аналізу дозволило означити базисні сили змін у мережній торгівлі – це тріада економічних, технологічних і людських факторів, рушійні сили – інфраструктура та інституціональні фактори, а також підтримуючі – у вигляді заходів державного регулювання. Одержані результати становлять методологічне підґрунтя для подальших досліджень розвитку онлайн-ритейлу та електронної торгівлі в цілому.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16718
ISSN: 2522-9087
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Drayvery_bar ery_rozvytku_Biznes_Inform_2014_10.pdf792.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.