Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13024
Назва: Досвід дистанційного навчання у вищих навчальних закладах за спеціальністю «Ветеринарна медицина»
Автори: Скрипка, Марина Вікторівна
Панікар, Ігор Ігорович
Гарагуля, Галина Ігорівна
Ключові слова: дистанційна форма навчання;педагогічна діяльність;мобільність;особистісне спілкування;інноваційної форми навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Скрипка М. В., Панікар І. І., Гарагуля Г. І. Досвід дистанційного навчання у вищих навчальних закладах за спеціальністю «Ветеринарна медицина». Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 27 січня 2021 р. Київ, 2021. С. 279-288.
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з пандемією COVD-19 дистанційна форма навчання на досить тривалий проміжок часу зайняла панівне місце у всій освітній галузі та з інноваційної форми навчання миттєво перетворилася на обов’язкову норму для всіх учасників освітнього процесу. До головних проблем створення і впровадження систем дистанційної освіти автори більшості публікацій відносять комп'ютерно-технологічні, організаційно-управлінські, психолого педагогічні, фінансово-економічні і нормативно-правові [1, 4, 11, 15]. З боку науково-педагогічного персоналу пандемія зумовила необхідність застосування найбільшої та найшвидшої трансформації педагогічної діяльності і методики оцінювання, яка коли-небудь спостерігалась у сучасних університетах. Це призвело до збільшення навантаження на науково педагогічних працівників та вимагало від колег об’єднання власних зусиль, включаючи навчання програмному забезпеченню та спільної практичної діяльності [17]. Серед переваг дистанційного навчання найчастіше згадують можливість навчатися у будь-який час; можливість навчатися в будь-якому місці; навчання без відриву від основної діяльності; можливість навчатися у своєму темпі; мобільність; можливість індивідуального підходу до студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13024
ISSN: 2709-6750
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_konf_suchasni_tendentsiyi_27_01_2021_article_279_288.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.