Випуск 2 (12) : [97] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 97
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Особливості транснаціоналізації підприємств УкраїниЧернега, О.Б.; Кот, О.В.; Григорець, О.О.
2010Оцінка стратегічного потенціалу регіонів України з метою залучення іноземного капіталуТютюнникова, С.В.; Мельнік, Л.О.
2010Формування портфеля стратегічних фінансових ініціатив під час розробки фінансової стратегії торговельних підприємствБлакита, Г.В.
2010Логістика як інструмент оптимізації ресурсних потоків у споживчій коопераціїМіщук, І.П.
2010Проблемний аналіз функціонування заготівельно-виробничої сфери споживчої коопераціїМіценко, Н.Г.
2010Систематизація методів управління потенціалом торговельного підприємстваМазепа, Т.С.
2010Сутнісні характеристики фінансової безпеки підприємстваАнтонова; О.В.
2010Удосконалення управління діяльністю акціонерного товаристваБлизнюк, О.П.; Зінченко, Ю.О.
2010Особливості формування структури товарної пропозиції споживчого ринку ХарковаТкаченко, О.П.; Тімченко, О.Д.
2010Систематизація класифікаційних ознак економічного потенціалу підприємств торгівліНосова, О.В.; Маковоз, О.С.
2010Складові процесу оцінки інвестиційного потенціалу торговельних підприємствЖувагіна, І.О.
2010Сучасний стан управління капіталом на підприємствах хлібопекарської промисловостіБезгінова, Л.І.; Бугріменко, Р.М.
2010Сутнісне трактування потенціалу як джерела комплексної оцінки рівня розвитку виробничих силІлляшенко, О.В.; Жегус, О.В.
2010Продуктивність праці як чинник економічного розвитку сільського господарстваЧеркашина, М.В.; Жарко, І.В.
2010Економічна природа та функції оптової торгівліЛисак, Г.Г.
2010Механізми подолання кризи на підприємствах роздрібної торгівліФилипенко, О.М.; Зінов’єва, І.В.
2010Управління формуванням потенціалу торговельного підприємства на основі програмно-цільового підходуКраснокутська, Н.С.
2010Теоретичні основи механізму забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємствЛяшенко, О.Ю.
2010Оцінка вартості торговельних мереж: передумови та чинникиЗубков, С.О.; Зюбан, А.М.
2010Критерії визначення малих підприємств торгівліКліщ, А.С.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 97