Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, К. В.-
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.date.accessioned2022-06-09T08:19:20Z-
dc.date.available2022-06-09T08:19:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Рекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупців. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Шевченко К. В. Харків: ДБТУ, 2021. С. 311-314.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/803-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРекламна кампанія як інструмент модифікації поведінки покупцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-311-314.pdf417.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.