Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/755
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБабко, Н. М.-
dc.contributor.authorКучер, Є. С.-
dc.date.accessioned2022-06-08T10:13:16Z-
dc.date.available2022-06-08T10:13:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКучер Є. С. Social media як інструмент просування туристичної компанії. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ДБТУ, 2021. С. 297-299.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/755-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleSocial media як інструмент просування туристичної компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-297-299.pdf408.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.