Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндросова, Т. В.-
dc.contributor.authorКот, О. В.-
dc.contributor.authorТютюнникова, С. В.-
dc.contributor.authorУшакова, Н. Г.-
dc.contributor.authorШталь, Т. В.-
dc.contributor.authorЧернишова, Л. О.-
dc.contributor.authorЯнчев, А. В.-
dc.contributor.authorШтангей, Н. М.-
dc.contributor.authorКозуб, В. О.-
dc.contributor.authorВеличко, К. Ю.-
dc.contributor.authorДядін, А. С.-
dc.contributor.authorДоброскок, Ю. Б,-
dc.contributor.authorТищенко, О. О.-
dc.contributor.authorГринько, П. Л.-
dc.date.accessioned2025-05-20T06:26:45Z-
dc.date.available2025-05-20T06:26:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАндросова Т. В., Кот О. В., Тютюнникова С. В., Ушакова Н. Г., Шталь Т. В., Чернишова Л. О., Янчев А. В., Штангей Н. М., Козуб В. О., Величко К. Ю., Дядін А. С., Доброскок Ю. Б., Тищенко О. О., Гринько П. Л. Звіт про науково-дослідну роботу «Управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції» (заключний). Харків: ХДУХТ, 2013. 219 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66433-
dc.description.abstractАктуальність проблем розвику інтегрованих маркетингових комунікацій обумовлена необхідністю ефективного управління в підприємствах торгівлі в умовах міжнародної конкуренції. Міжнародна конкурентоспроможність стає метою та передумовою розвитку вітчизняних підприємств. Мета дослідження – є обгрунтування теоретичних положень и розробка науково-методичних рекомендацій з управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції. Об'єкт дослідження – процеси формування та використання інтегрованих маркетингових комунікацій. Предмет дослідження – методи та інструменти формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій в управлінні ними. Наукова новизна дослідження полягає в розвитку та уточненні теоретичних положень, розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції. Теоретичну та методологічну основу дослідження становлять фундаментальні положення економічної теорії, законодавчі та нормативні акти України, монографії, наукові статті вітчизняних, зарубіжних вчених з цієї проблеми. Інформаційною базою дослідження є офіційна інформація Державного комітету статистики України, дані статистичної та фінансової звітності підприємств торгівлі, матеріали анкетування, дані мережі Інтернет, власні аналітичні розрахунки. Запропоновані в дослідженні методичні підходи та рекомендації дозволяють здійснити оцінку ефективності діючої та сформувати нову систему інтегрованих маркетингових комунікацій з огляду забезпечення певного рівня конкурентоспроможності підприємства торгівлі.; в наукових дослідженнях – в якості методологічної основи формування комунікативної маркетингової діяльності; в навчальному процесі – при вдосконаленні освітніх стандартів, розробці навчальних програм, методичної та навчальної літератури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseries0111U009486;-
dc.subjectміжнародна конкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємство торгівліuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectбюджет інтегровах маркетингових комунікаційuk_UA
dc.titleЗвіт про науково-дослідну роботу «Управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції» (заключний)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Звіти НДР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZVIT_Androsova_2013.pdf3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.