Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєва, О. П.-
dc.contributor.authorМихайлова, М. В.-
dc.date.accessioned2025-05-08T15:26:03Z-
dc.date.available2025-05-08T15:26:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАфанасьєва О. П., Михайлова М. В. Карта емпатії як інструмент розвитку креативності фахівців із маркетингу. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Організація системи взаємодії «вища освіта – ринок праці»: тези доп. ХV Всеукр. наук.-метод. конф., 28 вересня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 242-243.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66025-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleКарта емпатії як інструмент розвитку креативності фахівців із маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Організація системи взаємодії «вища освіта – ринок праці»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2018_242-243.pdf191.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.