075 - "Маркетинг" (Магістри) : [74] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 74
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Формування маркетингу персоналу в підприємствах роздрібної торгівліЖегус, О. В.; Штода, Глеб Максимович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємстваЧміль, Г. Л.; Шкляр, Ілона Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингових стратегій просування послуг підприємств ресторанного господарства за допомогою цифрових технологійЖегус, О. В.; Шаповалова, Деніса Олександровича; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове планування в підприємствах ресторанного бізнесуМихайлова, М. В.; Погорєлова, Єлизавета Романівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.; Петренко, Катерина Андріївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваЧміль, Г. Л.; Овчінніков, Олександр Кирилович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговими комунікаціями на виробничому підприємствіСавицька, Н. Л.; Ніколенко, Валерія Миколаївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах кризиБубенець, І. Г.; Куценко, Олександр Вікторович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Маркетингове планування діяльності торговельного підприємстваОлініченко, К. С.; Кульбака, Анна Романівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингуБубенець, І. Г.; Кривокінь, Анастасія Вячеславівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Формування системи інструментів цифрового маркетингу для інтернет-магазинуАфанасьєва, О. П.; Хахамова, Єлизавета Анатоліївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Розробка системи просування послуг через соціальну мережу INSTAGRAMПрядко, О. М.; Голуб, Антон В'ячеславович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Управління маркетинговою діяльністю виробничо-торговельного підприємстваКвятко, Т. М.; Глєбов, Дмитро Миколайович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2023Удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства в умовах військового стануСавицька, Н. Л.; Ганузек, Лілія Михайлівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах маркетингуЧміль, Г. Л.; Коц, Катерина Георгіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бізнесуРоманюк, І. А.; Пономар, Аліна Віталіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Формування ставлення споживачів до інноваційних продуктів харчуванняЧміль, Г. Л.; Гуманенко, Єлизавета Володимирівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Трансформація маркетингових стратегій підприємства в умовах цифрової економікиСавицька, Н. Г.; Декадіна, Вікторія Володимирівна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Розробка маркетингових заходів підтримки конкурентоспроможності бренду мінеральної води на регіональному ринку в умовах військового стануЧміль, Г. Л.; Журавльова, Альона Сергіївна; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
2022Маркетингові інструменти управління взаємодією із клієнтами в економіці враженьСавицька, Н. Л.; Грудєв, Микита Андрійович; Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 74