Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТкачова, Світлана Сергіївна-
dc.contributor.authorРак, Ганна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-05-06T10:34:11Z-
dc.date.available2025-05-06T10:34:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРак Г.В. Стратегія масштабування компанії: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр»: 073 Менеджмент; наук. керівник Ткачова С.С.; Харків: ДБТУ, 2024. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65935-
dc.description.abstractОсновною метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних і практичних положень щодо удосконалення стратегії масштабування бізнесу в сучасних компаніях. Об’єктом дослідження є процес управління масштабуванням бізнесу в сучасних компаніях. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до удосконалення стратегії масштабування бізнесу в компанії «Аврора». У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі вивчено сутність поняття «масштабування бізнесу»; визначено особливості розробки та реалізації стратегії масштабування бізнесу; проаналізовано досвід управління масштабуванням бізнесу в сучасних компаніях. У другому розділі сформовано загальну характеристику компанії «Аврора»; проведено організаційно-економічний аналіз процесів розвитку компанії «Аврора» і ТОВ «Вигідна покупка»; розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії масштабування бізнесу в компанії «Аврора»uk_UA
dc.description.abstractThe main goal of the qualification (bachelor's) work is the development of theoretical and practical provisions regarding the improvement of the business scaling strategy in modern companies. The object of research is the process of managing business scaling in modern companies. The subject of the study is theoretical and practical approaches to improving the business scaling strategy in the Aurora company. In the qualification (bachelor's) work: The first chapter examines the essence of the concept of "business scaling"; the specifics of the development and implementation of the business scaling strategy are determined; the experience of managing business scaling in modern companies is analyzed. In the second section, the general characteristics of the company "Aurora" are formed; an organizational and economic analysis of the development processes of the company "Aurora" and LLC "Vygdyna Purcha" was carried out; proposals for improving the business scaling strategy at the Aurora company were developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectмасштабування бізнесуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectкомпанія «Аврора»uk_UA
dc.subjectТОВ «Вигідна покупка»uk_UA
dc.subjectуправління масштабуванням бізнесуuk_UA
dc.subjectbusiness scalinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectAurora companyuk_UA
dc.subjectprofitable purchase llcuk_UA
dc.subjectbusiness scaling managementuk_UA
dc.titleСтратегія масштабування компаніїuk_UA
dc.title.alternativeThe strategy of scaling the companyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_44_2_073-20b-02_Rak_H_V.pdf844.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.