Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТкаченко, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorШабаліна, Ева Геннадіївна-
dc.date.accessioned2025-05-06T08:44:53Z-
dc.date.available2025-05-06T08:44:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШабаліна Є. Г. Викорстання ефективних маркетингових стратегій в управління організації: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 073 - Менеджмент; наук. кер. О. П. Ткаченко. Харків: ДБТУ, 2024. 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65915-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних і практичних положень щодо використання ефективних маркетингових стратегій в управлінні організації. Об’єктом дослідження є процес формування та використання ефективних маркетингових стратегій підприємств ресторанного господарства. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи щодо формування та використання ефектвних маркетиногових стратегій в управління організації. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: у першому розділі розглянуто теоретичниі аспекти формування та використання маркетиногових стратегій в управління організації; у другому розділі наведено організаційно-управлінську характирестику підприємства ресторанного господарства – ресторану «Smachna Hata», проведено аналіз маркетингових стратегій, що використовуються на підприємстві та на основі отриманих результатів обгрунтовано рекомендації щодо формування та використання ефективних маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства – ресторану «Smachna Hata». Висновки містять теоретичні узагальнення і практичні рекомендації, що опрацьовані в основній частині кваліфікаційної (бакалаврської) роботи.uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's qualification thesis is to develop theoretical and practical provisions regarding the utilization of effective marketing strategies in organizational management. The object of the research is the process of forming and utilizing effective marketing strategies in the restaurant industry enterprises. The subject of the research is the methodological foundations and practical approaches to the formation and utilization of effective marketing strategies in organizational management. In the bachelor's qualification thesis: the first chapter examines the theoretical aspects of the formation and utilization of marketing strategies in organizational management; the second chapter provides an organizational and managerial characterization of the restaurant business enterprise – the restaurant "Smachna Hata", analyzes the marketing strategies used by the enterprise, and based on the obtained results, substantiates recommendations for forming and utilizing effective marketing strategies to enhance the competitiveness of the restaurant business enterprise – the restaurant "Smachna Hata". The conclusions contain theoretical generalizations and practical recommendations developed in the main part of the bachelor's qualification thesis.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectформування стратегіїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectstrategy formationuk_UA
dc.subjecteffectivenessuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectrestaurant business enterpriseuk_UA
dc.titleВикорстання ефективних маркетингових стратегій в управління організаціїuk_UA
dc.title.alternativeUse of effective marketing strategies in organization managementuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_44_2_073z-20b-03_Shabalina_YE_H.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.