Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65354
Title: Модернізація умов, методів та форм діяльності підприємств готельно-ресторанної індустрії
Other Titles: Modernization of conditions, methods and forms of activity of enterprises of the hotel and restaurant industry
Authors: Вовк, Максим Андрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Акмен, Вікторія Олександрівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Keywords: готельно-ресторанний бізнес;індустрія гостинності;удосконалення діяльності;модернізація;сервіс;послуги;hotel and restaurant business;hospitality industry;improvement of activities;modernization;service;services
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Вовк М. А. Модернізація умов, методів та форм діяльності підприємств готельно-ресторанної індустрії: кваліфікаційна робота магістра: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. В. О. Акмен. Харків; ДБТУ. 2024. 101 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена модернізації умов, методів та форм діяльності підприємств готельно-ресторанної індустрії. Під час виконання кваліфікаційної роботи проаналізовано стан розвитку готельно-ресторанної справи у світі та в Україні; досліджено світові стандарти в готельному бізнесі та адаптацію українського ринку. Разом із цим, науково обґрунтовано та проведено аналіз сучасних умов діяльності готельно-ресторанного бізнесу та факторів, що впливають на конкурентоспроможність; досліджено та проаналізовано господарську діяльність та ефективність функціонування готельно-ресторанного підприємства. Також розроблено та представлено рекомендації щодо модернізації способів, методів та форм діяльності досліджуваного підприємства.
The qualification work is devoted to the modernization of the conditions, methods and forms of activity of enterprises of the hotel and restaurant industry. During the qualification work, the state of development of the hotel and restaurant business in the world and in Ukraine was analyzed; world standards in the hotel business and adaptation of the Ukrainian market were studied. At the same time, an analysis of the modern conditions of the hotel and restaurant business and factors affecting competitiveness was scientifically substantiated and conducted; the economic activity and efficiency of the hotel and restaurant enterprise were studied and analyzed. Recommendations for the modernization of the methods, methods and forms of activity of the studied enterprise were also developed and presented
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65354
metadata.dcterms.references: 1. Бордун О. С. Основи готельного та ресторанного бізнесу. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. 2. Бендерський Г. Л., Руденко, Л. М. Готельний бізнес: менеджмент та організація діяльності. - Київ: КНТ, 2018. 3. Мальська М. П., Антонюк, Н. В., Грищенко, І. М. Міжнародний туризм і сфера послуг. - Київ: Знання, 2019. 4. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: теорія і практика. - Київ: Альтерпрес, 2016. 5. Walker J. R. Introduction to Hospitality Management. - 8th Edition. - Pearson, 2020. 6. Kotler P., Bowen, J., Makens, J. Marketing for Hospitality and Tourism. - 8th Edition. - Pearson, 2021. 7. Jones P., Lockwood A. The Management of Hotel Operations. - Routledge, 2019. 8. Bardi J. A. Hotel Front Office Management. - 6th Edition. - Wiley, 2017. 9. Дяченко С. П., Самсонов, В. В. Інноваційні технології у ресторанному бізнесі. - Харків: ХНУМГ, 2021. 10. Kivela J., Crotts J. C. Service Management in Hospitality and Tourism Industry. - Goodfellow Publishers, 2018. 11. Козирєва О. В. Економіка готельно-ресторанного бізнесу. - Київ: Видавничий дім "Слово", 2019. 12. Madeira A., Palrão T., Mendes A. S. The impact of pandemic crisis on the restaurant business // Sustainability. – 2020. – Т. 13. – №. 1. – С. 40. 13. Walker J. R. The restaurant: from concept to operation. – John Wiley & Sons, 2021. 14. Франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі. Навч. посібник / Мунін Г.Б., Карягін Ю.О., Артеменко А.С., Кошиль Ю.В.; за заг. ред. Л.С. Трофименко і О.О. Гаца. - К.: Кондор, 2008. - 370 с. 15. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. – режим доступу: http://subject.com.ua/pdf/242.pdf 16. Журнал «Рестораторъ». – режим доступу: http://www.restorator.ua/ 17. Архіпов В.В. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства: навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 342с. 18. Лук’янов В.О. Організація готельно-ресторанного обслуговування. Навчальний посібник. – К.: Кондор-Видавництво, 2012. – 346с. 19. П’ятницька Н.О. організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства: Підручн. для ВУЗів. – К.: КНТЕУ, 2015. – 632с. 20. Сало Я. М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа: Довідник офіціанта. – Львів: Афіша – 2017. – 3-1 с. 21. Belbin R. М. Team roles at Work. Butterworth / Heinemann, Oxford, 2013. 22. Belbin R. M. Management Teams: Why They Succeed or Fail. Butterworth / Heinemann, Oxford, 2022. 23. Booms В.H., Bitner M.Jo. Varketing Strategies and Organization Structures for Service Firms/ Marketing of Services. Chicago, American Marketing Association, 2018. P. 47-52. 24. Hackman J. R. Groups that Work (and Those That Don't). Jossey-Bass, San Francisco, 2015. 25. Hastings C., Bixby P., Chaundiy-Lawton. Superteams. Fontana, London, 2016. 26. Heskett J.L. Managing in the Service Economy. Boston, Harvard Business School Press, 2016. 27. Heskett J.L., Loveman G.W., Schlesinger L.A. Putting the Service-Profit Chain to Work / Harvard Business Review, 2021. March-April. 28. Keaveney S.M. Customer Switching Behavior in Service Industries: An Exploratory Study / Journal of Marketing, 2021. April. Vol 59. 29. Levitt T. The Globalization of Markets. Harvard Business Review. 2022. Р/ 92102. 30. Lovelock С.H., Yip G.S. Developing Global Strategies for Service Businesses. California Management Review, vol. # 2. 2019. P 64-86. 31. Mintzberg H. The Strategy Concept 11: Another look at Why Organizations need Strategies. California Management Review, 2017. Pp. 25-32. 32. Tuckman В., Jensen N. Stages of small group development revisited. Group and Organizational Studies. 2017. Vol. 2. 33. Teece D.J., Pisano G., & Shuen A. (1997). Dynamic capabilities and strategic management. Strategic Management Journal, 18(7), 509-533. 34. Kotter J. P. (1995). Leading change: Why transformation efforts fail. Harvard Business Review, 73(2), 59-67. 35. Goleman D. (1998). What makes a leader? Harvard Business Review, 76(6), 93-102. 36. Bass B. M. (1990). From transactional to transformational leadership: Learning to share the vision. Organizational Dynamics, 18(3), 19-31. 37. Pfeffer J. (1994). Competitive advantage through people. California Management Review, 36(2), 9-28. 38. Wright P.M., & Snell S.A. (1998). Toward a unifying framework for exploring fit and flexibility in strategic human resource management. Academy of Management Review, 23(4), 756-772. 39. Nonaka I. (1994). A dynamic theory of organizational knowledge creation. Organization Science, 5(1), 14-37. 40. Christensen C. M., & Overdorf M. (2000). Meeting the challenge of disruptive change. Harvard Business Review, 78(2), 66-76. 41. Kaplan R.S., & Norton D.P. (1992). The balanced scorecard: Measures that drive performance. Harvard Business Review, 70(1), 71-79. 42. Hammer M. (1990). Reengineering work: Don't automate, obliterate. Harvard Business Review, 68(4), 104-112. 43. Тейлор Ф.У. Принципи наукового менеджменту / Пер. з англ. – Київ: Наш Формат, 2020. – 240 с. 44. Гоулман Д. Емоційний інтелект у бізнесі / Пер. з англ. – Київ: Наш Формат, 2017. – 288 с. 45. Адизес І.К. Управління життєвим циклом корпорації / Пер. з англ. – Київ: Альпіна Паблішер, 2020. – 432 с. 46. Хеммерлінг Х. Lean Thinking: Як створити цінність для клієнта і скоротити втрати / Пер. з англ. – Київ: Наш Формат, 2018. – 360 с. 47. Шин Г., Сандерс Д. Операційний менеджмент: Інструменти та техніки / Пер. з англ. – Харків: Діалектика, 2019. – 280 с. 48. Крістенсен К.М. Дилема інноватора: Як нові технології руйнують сильні компанії / Пер. з англ. – Київ: Наш Формат, 2021. – 320 с. 49. Гроув Е. Високоефективний менеджер: Як вижити і досягти успіху в бізнесі / Пер. з англ. – Київ: Альпіна Паблішер, 2020. – 240 с. 50. Barney J. (1991). Firm resources and sustained competitive advantage. Journal of Management, 17(1), 99-120. 51. Porter M.E. (1996). What is strategy? Harvard Business Review, 74(6), 61-78.
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_М_471_241-23m-01_Vovk_M_A.pdf
  Restricted Access
4.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.