Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65213
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorКалєнік, Ксенія Володимирівна-
dc.contributor.authorСізов, Микита Олексійович-
dc.date.accessioned2025-04-18T13:45:18Z-
dc.date.available2025-04-18T13:45:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСізов М. О. Розробка інноваційної концепції з метою удосконалення діяльності підприємства індустрії гостинності: кваліфікаційна робота магістра: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік. Харків; ДБТУ. 2024. 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65213-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці інноваційної концепції з метою удосконалення діяльності підприємства індустрії гостинності. Теоретично розглянуто основи моделювання діяльності підприємств сфери гостинності, її розвиток та особливості управління підприємствами сфери гостинності в умовах воєнного стану. Досліджено та проаналізовано діяльність Boutique Hotel «Французький квартал». Розроблено інноваційну вендинг - концепцію та надано рекомендації щодо її впровадження в діяльність підприємства. Обґрунтовано економічну ефективність реалізації запропонованої концепціїuk_UA
dc.description.abstractQualification work is devoted to the development of an innovative concept to improve the activities of a hospitality industry enterprise. Theoretically considered the basics of modeling the activities of hospitality enterprises, its development and features of managing hospitality enterprises under martial law. Researched and analyzed the activities of Boutique Hotel "French Quarter". Developed an innovative vending concept and provided recommendations for its implementation in the activities of the enterprise. The economic efficiency of the implementation of the proposed concept is substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectсфера гостинностіuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectбутік-готельuk_UA
dc.subjectвендингuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectboutique hoteluk_UA
dc.subjectvendinguk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.titleРозробка інноваційної концепції з метою удосконалення діяльності підприємства індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of innovative concept with the goal of improvement of activities of hotel business enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Безручко Л. Сучасний стан та перспективи розвитку готельних мереж у світі та Україні. Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. 2018. Випуск 45. C. 273–280. 2. Баженова С., Пологовська Ю., Канцур І. Розвиток готельно ресторанного бізнесу в умовах сьогодення. Економіка та суспільство. 2022. No 38. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1280. 3. Балацька, Н. Ю. Аналітичні технології оцінки ефективності управління ключовими бізнес-процесами підприємства ресторанного бізнесу. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент», 2020. №3(85), С. 24–28. 4. Безручко, Л., Білоус, С., Філь, М. Готельне господарство в умовах війни: сучасний стан та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. (47). 2023. https://doi.org/10.32782/2524–0072/2023–47–43 5. Готельний агрегатор https://www.airdna.co/ 6. Встояти під час війни: як працюють готелі України. URL: https://commercialproperty.ua/analitics/vstoyatipid-chas-viyni-yak-pratsyuyut-goteli-ukraini/ 7. Boutique Hotel «Французький квартал» https://boutique-hotel.com.ua/kvartal/ Станом на 14.11.2024. – Назва з екрану. 8. Гречан, П. Ю. (2020). Інноваційна активність у системі розвитку підприємства. Підприємництво та інновації, 13, 29-32. 9. ДСТУ 4269:2003 Послуги туристичні. Класифікація готелів. [Чинний від 2003-12-23]. – К: Держспоживстандарт України, 2003. 13 с. (Національний стандарт України). 10. Давидова, О. Ю. Інноваційне управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства: методологія, теорія і практика: монографія. Харків: Вид-во Іванченка І.С. 2018. 11. Державна служба статистики Украина [Електронний ресурс] // http://www.ukrstat.gov.ua Станом на 10.11.2024. – Назва з екрану. 12. Державна агенція розвитку туризму. URL: https://www.tourism.gov.ua. 13. Домінська О.Я., Батьковець Н.О. Сучасний стан та інноваційні процеси розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. 2017. Вип. 52. С. 39–41. 14. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Управління лояльністю клієнтів у закладах готельно-ресторанного господарства в умовах нових викликів. Проблеми економіки. 2020. №3. C. 118–125. 15. Калєнік К.В., Сізов М. О. Особливості розробки концепції розвитку для підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 5 листопада 2024 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електрон. дані. – Харків, 2024. С. 435 16. Заїка, О., & Ткаченко, В. (2022). УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка та суспільство, (43). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-43-55 17. Калєнік, К. В. & Гросул, В. А. Лояльність споживачів як основний критерій формування конкурентних переваг підприємств ресторанного господарства. Економіка та суспільство, 2018. №15, 272-277. 18. Кластерний розвиток підприємств : монографія / за заг. ред. В.А. Гросул. – Х.: Видавництво Іванченка І.С., 2020. – 220 с. 19. Круль Г.Я. Основи готельної справи. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 368 с. 20. Лук’янова В.О., Мунін Г.Б. Організація готельно – ресторанного обслуговування. Навчальний посібник/ К.: Кондор,2012. – 346 с. 21. Мальська М.П., Пандяк І.Г., Занько Ю.С. Організація готельного обслуговування: підручник .- К.: Знання, 2011.- 366 с. 22. Маркетинг в индустрии гостеприимства [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://buklib.net/books/21993/. – Назва з екрану/ 23. Масленніков, Є. І., Кашубський, А. А. Теоретичні аспекти формування іміджу суб’єкта господарювання готельно-ресторанної діяльності. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 2018. № 3 (40), 55-66. 24. Масленніков, Є. І. Теоретичні та інноваційні аспекти туристичної та готельно-ресторанної діяльності. Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС. 2018. С. 428. 25. Москаленко, В. В., Годлевський, М. Д. (2018). Моделі та методи стратегічного управління розвитком підприємства : монографія. Харків : Видавництво «Точка». 26. Нечаюк Л.И., Телеш Н.О. Готельно – ресторанний бізнес.: Менеджмент: Навч. посіб. К.: Центр Навчальної літератури, 2008. – 348 с. 27. Охота В. І. Теоретичні та практичні аспекти формування споживчої лояльності в сфері готельних послуг. Економіка та держава. 2018. № 3. С. 80–83. 28. Понад 12 готелів постраждали в Україні через війну. URL: https://interfax.com.ua/news/general/886309.html. 29. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва. Навч. пос. – К.: Центр учбової літератури, 2007-344 с. 30. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту. Навчальний посібник. - К.: Кондор, 2005. - 408 с. 31. Розметова О.Г. Мостенська Т.Л., . Влодарчик Т.В. Організація готельного господарства: підручник. / О.Г. Розметова, . – Камянець-Подільський: «Абетка» - ФОП Сисин О.В., 2014.- 432с. 32. Сервіс онлайн бронювання. Веб-сайт. – Режим доступу : https://planetofhotels.com/ 33. Солоненко Ю., Криворучко Д. Стан та сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу в світі за впливу зовнішніх факторів. Галицький економічний вісник. No 4 (83), 2023. С. 130–140. 34. Статистична інформація [Електронний ресурс] // Держ. ком. статистики України. – Офіц. веб-сайт. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/. – Назва з екрану. 35. Сайт Kyiv Hotels. https://boutique.kyivhotels.net/uk/?from=2024-12-01&to=2024-12-02&adults=2&currency=166&children=0 36. Управління сучасним готельним комплексом: навч. посіб. / [Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов’єв Г.О., Самарцев Є.В.,Гаца О.О., Максимець К.П., Роглєв Х.Й.]; за редакцією члена кор. НАН України, д.е.н., професора Дорогунцова С.І.– К.: Ліра–К, 2005. – 520 с. – ISBN 966-351-015-3 37. Филипенко О. М., Рачкован О. Д., Петленко К. Ю. Споживча лояльність: вимірювання та управління. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2019. Вип. 1. С. 76–86. 38. Швиданенко, Г. О. Інноваційний розвиток підприємств у контексті ціннісних орієнтацій. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 2017. С 254-261. 39. Шульгіна Л. М., Юхименко В. В. Інноваційний розвиток підприємств: формування стратегій : монографія. Київ : Univest PrePress, 2015. 212 с 40. Якименко-Терещенко Н.В. Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції. Східна європа: економіка, бізнес та управління. 2018. Випуск 6 (17). С. 434–437. 41. Alford, P., & Jones, R. (2020). The lone digital tourism entrepreneur: Knowledge acquisition and collaborative transfer. Tourism Management, 81, 104139. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2020.104139. 42. Davydova, O., Balatska, N. & Kalienik, K. (2019). Theoretical and methodological aspects of hospitality industry enterprises` service quality management. Sustainable development under the conditions of European integration : collective monograph ; editorial board Darko Bele, Lidija Weis, Nevenka Maher. Ljubljana: VŠPV, Visoka šola za poslovne vede = Ljubljana School of Business, 351–364. 43. S Kyriy, K Kalienik, O Ananin, I Kukin, I Zrybnieva. Methodological foundations of strategic personnel management. // Laplage em Revista, Vol. 7 (2021), р. 26-31. 44. Saukh, I. (2016). Using GAP analysis as a method for the formation of the development strategy for increasing financial potential of travel companies. Economic Annals-XXI, 162(11-12), 79-83. 45. V.A. Hrosul, A.Yu. Goloborodko, S.V. Lehominova, K. K. Kalienik, N. Yu. Balatska. Modelling balanced criteria system for business process management // RISUS -Journal on Innovation and Sustainability Vol. 12 No. 2 (2021), p. 139-153. 46. V. Hrosul, S. Kovalenko, V. Saienko, A. Skomorovskyi, K. Kalienik, N. Balatska. Research of logical contradictions in the conditions of cluster management of the enterprise // Journal of Management Information and Decision Sciences, 24(1), p. 1-8. 47. https://www.letspizza.com. Сайт виробника піцематів Let´s Pizza. 48. https://www.mrgo.it. Сайт виробника піцематів Mister Go Srls. 49. https://www.tcnvend.com/uk/pizza-vending-machine-hours-511.html Характеристика піцемата TCN Pizza Vending Machine. 50. https://ekava.com.ua/shop/category/vendingovi-ingredienti-ta-siropi/vendingovye-avtomaty TM «SandenVendo»uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Располагается в коллекциях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
M_471_241-23m-01_ Sizov_M_O.pdf
  Restricted Access
4.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.