Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65140
Title: Маркетингові стратегії, їх класифікація та роль у формуванні конкурентних переваг
Authors: Крайнюченко, О. Ф.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Крайнюченко О. Ф. Маркетингові стратегії, їх класифікація та роль у формуванні конкурентних переваг. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 1. Харків: ДБТУ, 2025. С. 647-650
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65140
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_1-648-651.pdf208.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.