Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65091
Title: Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача
Authors: Тарасов, І. Ю.
Бубенець, І. Г.
Issue Date: 2022
Publisher: Bielsko-Biala: WSEH
Citation: Тарасов І. Ю. Бубенець І. Г. Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача. Marketing of innovations. Innovations in marketing: materials of the international scientific internet conference ( December, 2022р). Bielsko-Biala: WSEH, 2022. С.74-77.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/65091
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_Nativna_reklama_74-77.pdf4.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.