Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63551
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБубенець, Ірина-
dc.contributor.authorОлініченко, Катерина-
dc.date.accessioned2025-02-28T09:52:01Z-
dc.date.available2025-02-28T09:52:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБубенець І., Олініченко К. DIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послуг. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики: міжнар. науково-практична інтернет-конференція. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. С. 69-71.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63551-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНУМГ ім. О. М. Бекетоваuk_UA
dc.titleDIGITAL-маркетинг як інструмент конкурентоспроможності підприємств на ринку готельних послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_DIGITAL-marketynh_22_69-71.pdf5.93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.