Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63214
Title: Інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник
Authors: Моісєєва, Наталія Іванівна
Пономарьова, Марина Сергіївна
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Інклюзивна освіта: навчально-методичний посібник до вивчення дисц. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології); уклад.: Н. І. Моісєєва, М. С. Пономарьова. Харків: ДБТУ, 2024. 70 с.
Abstract: Інклюзивна освіта є ключовим аспектом розвитку сучасних освітніх систем, що забезпечує рівні можливості для кожного учня, незалежно від їх фізичних, психічних або соціальних характеристик. Актуальність цієї дисципліни зумовлена потребою в створенні навчальних середовищ, які адаптовані до різноманітних потреб учнів і забезпечують доступність освіти для людей з обмеженими можливостями, сприяючи їхній соціальній інтеграції. Інклюзивна освіта передбачає залучення учнів з особливими освітніми потребами до загального навчального процесу, з урахуванням необхідних адаптацій в методах викладання та навчальних матеріалах. Педагоги повинні бути підготовленими до використання різних підходів і технік, що дозволяють задовольняти індивідуальні потреби учнів. Створення інклюзивного середовища включає не тільки фізичні умови, але й важливу роль соціальної та психологічної підтримки. Цей процес вимагає активної співпраці між педагогами, батьками та іншими фахівцями, а також розробки спеціалізованих методичних стратегій та інструментів для роботи з учнями, що мають особливі освітні потреби.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/63214
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NMP_INKLYUZYVNA_OSVITA_24.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.