Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовікова, Вікторія Євгенівна-
dc.contributor.authorПономарьова, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorЗолотарьова, Світлана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-02-18T20:59:50Z-
dc.date.available2025-02-18T20:59:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПедагогічні технології: навчально-методичний посібник до вивчення дисц. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології); уклад. В. Є. Новікова, М. С. Пономарьова, С. А. Золотарьова. Харків: ДБТУ, 2024. 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62991-
dc.description.abstractМета дисципліни полягає в тому, щоб студенти могли розуміти особливості комунікації, взаємодії та співпраці в міжнародному культурному та професійному контекстах; застосовувати у професійній діяльності сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики в освітньому процесі. Завдання вивчення дисципліни полягають у здатності застосовувати освітні теорії та методології у педагогічній діяльності; здатності спрямовувати здобувачів освіти на прогрес і досягнення; здатності здійснювати професійну діяльність з дотриманням вимог законодавства, стандартів освіти та внутрішніх нормативних документів закладу освіти. Предметом вивчення дисципліни є педагогічні технології, їх сутність та використання в професійній діяльності. Базовими дисциплінами для успішного засвоєння програмного матеріалу дисципліни є (із структурно-логічної схеми освітньої програми для обов'язкових дисциплін) професійна педагогіка та педагогічна практика з професійної педагогіки. Ця навчальна дисципліна забезпечує формування таких програмних результатів навчання: (з освітньої програми для обов'язкових дисциплін): - аналізувати та оцінювати ризики, проблеми у професійній діяльності й обирати ефективні шляхи їх вирішення (ПР 07); - самостійно планувати й організовувати власну професійну діяльність і діяльність здобувачів освіти і підлеглих (ПР 08); - володіти психолого-педагогічним інструментарієм організації освітнього процесу, уміти проектувати і реалізувати навчальні/розвивальні проекти (ПР 11); - уміти проектувати і реалізувати навчальні/розвивальні проекти (ПР 12); - застосовувати у професійній діяльності сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики в освітньому процесі (ПР13); - діагностувати, прогнозувати, забезпечувати ефективність та корегування освітнього процесу для досягнення програмних результатів навчання і допомоги здобувачам освіти в реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (ПР 15); - застосовувати програмне забезпечення для e-learning і дистанційного навчання і здійснювати їх навчально –методичний супровід (ПР 22).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleПедагогічні технології: навчально-методичний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NMP_PEDAHOH_TEKHNOLOHIYI_015_24.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.