Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62991
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новікова, Вікторія Євгенівна | - |
dc.contributor.author | Пономарьова, Марина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Золотарьова, Світлана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-18T20:59:50Z | - |
dc.date.available | 2025-02-18T20:59:50Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Педагогічні технології: навчально-методичний посібник до вивчення дисц. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спец. 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології); уклад. В. Є. Новікова, М. С. Пономарьова, С. А. Золотарьова. Харків: ДБТУ, 2024. 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62991 | - |
dc.description.abstract | Мета дисципліни полягає в тому, щоб студенти могли розуміти особливості комунікації, взаємодії та співпраці в міжнародному культурному та професійному контекстах; застосовувати у професійній діяльності сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики в освітньому процесі. Завдання вивчення дисципліни полягають у здатності застосовувати освітні теорії та методології у педагогічній діяльності; здатності спрямовувати здобувачів освіти на прогрес і досягнення; здатності здійснювати професійну діяльність з дотриманням вимог законодавства, стандартів освіти та внутрішніх нормативних документів закладу освіти. Предметом вивчення дисципліни є педагогічні технології, їх сутність та використання в професійній діяльності. Базовими дисциплінами для успішного засвоєння програмного матеріалу дисципліни є (із структурно-логічної схеми освітньої програми для обов'язкових дисциплін) професійна педагогіка та педагогічна практика з професійної педагогіки. Ця навчальна дисципліна забезпечує формування таких програмних результатів навчання: (з освітньої програми для обов'язкових дисциплін): - аналізувати та оцінювати ризики, проблеми у професійній діяльності й обирати ефективні шляхи їх вирішення (ПР 07); - самостійно планувати й організовувати власну професійну діяльність і діяльність здобувачів освіти і підлеглих (ПР 08); - володіти психолого-педагогічним інструментарієм організації освітнього процесу, уміти проектувати і реалізувати навчальні/розвивальні проекти (ПР 11); - уміти проектувати і реалізувати навчальні/розвивальні проекти (ПР 12); - застосовувати у професійній діяльності сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики в освітньому процесі (ПР13); - діагностувати, прогнозувати, забезпечувати ефективність та корегування освітнього процесу для досягнення програмних результатів навчання і допомоги здобувачам освіти в реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (ПР 15); - застосовувати програмне забезпечення для e-learning і дистанційного навчання і здійснювати їх навчально –методичний супровід (ПР 22). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.title | Педагогічні технології: навчально-методичний посібник | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні посібники |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NMP_PEDAHOH_TEKHNOLOHIYI_015_24.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.