Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62387
Title: Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств
Other Titles: Increasing the efficiency of managing the competitiveness of trade enterprises
Authors: Марченко, Сергій Юрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Віннікова, Вікторія Вікторівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: криза;управління;ефективність;конкуренція;удосконалення;торговельне підприємство;crisis;management;efficiency;competition;improvement;trade enterprise
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Марченко С. Ю. Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств: кваліфікаційна робота магістра, спец. 073 - «Менеджмент»; наук. кер. В. В. Віннікова. Харків: ДБТУ, 2024. 87 с.
Abstract: Об'єктом дослідження є система ефективності управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні питання процесу розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Метою дослідження є визначення ефективності управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. В першому розділі розглянуті теоретичні засади конкурентоспроможності торговельного підприємства. У другому розділі роботи проаналізована фінансові показники діяльності ТОВ «Технології комфорту». В третьому розділі розроблені стратегії підвищення конкурентоспроможності торговельним підприємством
The object of the study is the efficiency system of managing the competitiveness of trade enterprises. The subject of the research is theoretical, methodological and practical issues of the process of developing a strategy for increasing the competitiveness of a trading enterprise. The purpose of the study is to determine the effectiveness of managing the competitiveness of a trading enterprise. In the first chapter, the theoretical foundations of the competitiveness of a trading enterprise are considered. The second section of the work analyzes the financial performance of Comfort Technologies LLC. In the third section, strategies for increasing the competitiveness of a trading company are developed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62387
metadata.dcterms.references: 1.Закон України ”Про зовнішньоекономічну діяльність” зі змінами та доповненнями // Відомості Верховної Ради (ВВР).2021. N 29. ст. 377. 2.Господарський Кодекс України зі змінами та доповненнями від 2023, № 18, № 19-223 // Відомості Верховної Ради. № 21-22. с.144 3. Митний Кодекс України зі змінами та доповненнями // Відомості Верховної Ради.2021. № 38-39. с.288 4.Міжнародні правила «Інкотермс» (редакція 2020 р.) газета «Урядовий кур'єр» N 18-20 (72-73) "ПК") зі змінами та доповненнями 5.Закон України «Про підприємства в Україні зі змінами та доповненнями від 27.03.2021/ Відомості Верховної Ради. № 24. с.272 6.Закон України «Про господарські товариства» / Відомості Верховної Ради, 2021. № 49. с.682 7.Закон України «Про оплату праці» зі змінами та доповненнями від 24.03.2015 № 108/95-ВР / ВВР. 2015 №17. с. 121 8.Закон України «Про оподаткування доходів підприємств і організацій» від 21.01.23/ Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 23, с.334 9.Закон України «Про спеціальний режим іноземної діяльності на території міста Харкова» // Урядовий кур'єр. 2020. №87. 10. Статистичний щорічник України за 2023 рік / Державний комітет статистики України, К: Українська енциклопедія, 2003. 663 с. 11. Андрійчук В., Бауер Л. Менеджмент: прийняття рішень, ризик. Навч. посібник. К: КНЕУ. 198. 12. Бланк И.А. Торговий менеджмент: Навч курс. К.: Эльга, Ника Центр.2014. 488 с. 13. Блейк Р., Мутон К. Научные основы управления. К.: 2012. 14. Виноградський М.Д., Виноградська А.М., Шканова О.М. Менеджмент в організації: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів. К. “КОНДОР” 2012. 654с. 15. Войчак В. Маркетинговий менеджмент. Підручник. К.: КНЕУ.2018. 16. Дашков Л.Н., Бризгалін А.В. Комерційний договір: від укладання до виконання. К.: Капрал. 2018. 17. Карсекін В.І., Манов М.А. Менеджмент на підприємствах торгівлі та громадського харчування: Підручник. К.: Вища школа. 2014. 18. Колот А.М. Мотивація, стимулювання і оцінка персоналу. Навч. посібник. К.: КНЕУ. 19. Кириченко О.А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посіб. 3-тє вид., перероб. і доп. К.: Знання-Прес. 2020. 384 с. 20. Лукянець Т.І. Рекламний менеджмент. К., 2018. 21. Петров В. Д., Довгань А. Е. "Менеджмент організацій" К.: Ексоб,2021. 392 с. 22. Поповский В.И. Маркетинговий менеджмент. Навч.-методичний посібник. X., 2017. 23. Румянцев А.П., Климко Г.Н., Рокоча В.В. Міжнародна економіка. Подручник. Київ: Знання-Прес.2013. 447 с 24. Циганкова Т.М., Петрашко Л.П., Кальченко Т.В. Міжнародна торгівля . К., 2001. 25. СтатистикаУкраїни /Режим доступу: URL: http://ukrstat.gov.ua(дата звернення: 15.11.2024р.) 26. 1С:Управління торговим підприємством URL:http://www.1c.lviv.ua/cat/pidpr80/14/http://ukrstat.gov.ua (дата звернення: 15.11.2024р.). 27. Голошубова Н.О. Організація торгівлі: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. К.: Книга, 2014. 560 с. 28. Голошубова Н.О. Розвиток соціально орієнтованої роздрібної торгової мережі// Вісник КНТЕУ. 2013. № 5. С. 45-50. 29. Голошубова Н.О. Розвиток торговельних мереж в Україні як чинник становлення цивілізованого бізнесу// Підприємництво, господарство і право. 2011. № 10. С. 98-100. 30. 30.Голошубова Н. Термінологічне забезпечення теорії та практики торгівлі// Економіка України. 2013. №4. С. 60-65. 31.Державна програма демонополізації економіки і розвитку конкуренції// Відомості Верхов. Ради України. 2014. № 9. С. 222-244. 32.Корольчук О.П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні: Монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. 217 с. 33.Крикавський Є.В., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока О.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник. Львів: Інтелект +, 2014. 341 с. 34.Липич Л.Г., Кощій О.В. Маркетингове дослідження споживачів продовольчих товарів//Маркетинг в Україні. 2013. №4. С.12 –15. 35.Мазаракі А.А., Лігоненко Л.О., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства: Підручник. К.: Хрещатик, 1999. 800 с. 36.Майєр Дж., Олесневич Д. Міжнародне середовище бізнесу: Конкуренція та регулювання у глобальній економіці. К.: Либідь, 2014. 703 с. 37.Міжнародний Центр Перспективних Досліджень. Споживчі настрої українців далі покращуються // Споживчі настрої. 2021. №4. C.1-4. 38.Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: Монографія. К.: КНЕУ.2011. 227 с. 39. Мазаракі А. А., Юхименко В. В., Сєрова Л. П., Гребельник О. П., Ліпіхіна Т. Д. Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні. К.: КНИГА. 2013. 272с. 40. Мезенцев К. В., Мезенцева Н. І. Основи зовнішньоекономічної діяльності. К., 2013. 160с. 41. Мельник В. В., Козюк В. В. Міжнародна інвестиційна діяльність. Т.: Карт-бланш. 2013. 249c. 42. Міжнародна економічна інтеграція на початку ХХІ століття. К.: Знання України, 2014. 299с. 43. Ніньовська З. Практичні поради суб'єктам зовнішньоекономічної діяльності України // Юридичний журнал. 2014. № 10. C.48-52. 44. Новицький В. Є. Міжнародна економічна діяльність України. К.: КНЕУ. 2013. 948 с. 45. Окремі види зовнішньоекономічних операцій // Дебет-Кредит 2014. № 52. C.38-62. 46. Рогач О. І. Міжнародні інвестиції: теорія та практика бізнесу транснаціональних корпорацій. К.: Либідь. 2015. 720 с. 47. Світова економіка та міжнародні економічні відносини. К.: НУХТ. 2013. 19с. 48. Сонюк В. А. Правове регулювання зовнішньоекономічної діяльності. К.. 2013. 30с. 49. Тарасюк Г. М., Шваб Л. І. Планування діяльності підприємства. К.: Каравела. 2015. 311 с. 50. Теорія і практика сучасної економіки: Матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 вересня 2014р. / З.В. Герасимчук. Черкаси: ЧДТУ. 2014. 312с. 51. Третя міжнародна науково-практична конференція молодих вчених "Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації": Ч. 1. Т.: Економічна думка. 2016. 452 с. 52. Ходаківський Є. І., Богоявленська Ю. В. Економіка та менеджмент праці. Житомир: ЖДТУ. 2014. 378 с. 53. Чаюн І. О. Економіка підприємства. К.: КНТЕУ. 2015. 569 с. 54. Шевелюк Я.В. Особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств в умовах глобалізації // Формування ринкових відносин в Україні. 2012.№ 4. C.46-48. 55. Шегда А. В., Нахаба М. П., Баюра Д. О., Голованенко М. В., Горянський В. Ф. Економіка підприємства К.: Знання. 2016. 615 с. 56. Яковлев О. І., Устич А. О Планування діяльності підприємства. Х.: Консум. 2015. 88 с. 57.Пастухова В.В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність: Монографія. К.: Київ. нац. торг. - екон. ун-т. 2012. 302 с. 58.Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. К.: КНЕУ. 2019. 384 с. 59. Циганкова Т., Петрашко Л. Міжнародна торгівля: Навч. посіб. К.:КНЕУ. 2011
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_М_44_2_073-23м-03 _Marchenko_S_Y.pdf
  Restricted Access
867.91 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.