Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62312
Title: Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. Ч. 1
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Мелушова, Ірина Юріївна
Keywords: бізнес;маркетингова діяльність;продуктивність;результативність;управління результативністю маркетингу;менеджмент підприємства;менеджменту підприємства
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Савицька Н. Л., Мелушова І. Ю. Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. У 2-х ч.; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2018. Ч. 1. 116 с.
Abstract: У навчально-методичному посібнику викладено засадничі принципи та методичні положення щодо управління результативністю маркетингу в загальній системі менеджменту підприємства. Послідовно розкрито питання еволюції методології результативності бізнесу і маркетингу; підходи до побудови системи показників результативності; запропоновано інтегровану модель управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємств, інструметарій оцінювання результативності на всіх етапах прийняття управлінських рішень. Відмітною рисою книги є те, що теоретичні положення та базові підходи до управління результативністю маркетингу поєднуються з показниками та заходами соціально-етичного маркетингу, супроводжуються прикладами з практики та ілюструють конкретний маркетинговий інструментарій досягнення результативності бізнесу. Посібник орієнтований на магістрантів спеціальності 075 Маркетинг та студентів економічних й управлінських спеціальностей, практиків у сфері маркетингу, менеджменту, підприємців, викладачів закладів вищої освіти.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62312
Appears in Collections:Навчально-методичні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NMP_Upravlinnya_ marketynh_2018_1_116.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.