Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНікітіна, О. М.-
dc.date.accessioned2025-01-24T08:07:30Z-
dc.date.available2025-01-24T08:07:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНікітіна О. М. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності органічної овочевої продукції. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 57-58.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61805-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: «Смугаста типографія»uk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності органічної овочевої продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_21.pdf302.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.