Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61325
Title: Удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації
Other Titles: Improving the marketing strategy of the enterprise in the context of digitalization
Authors: Савченко, Максим Юрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Савицька, Н. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: цифровий маркетинг,;підприємство ресторанного господарства;маркетингова стратегія підприємства;інструменти цифрового маркетингу;стратегія просування послуг
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Савченко М. Ю. Удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - Маркетинг; наук. кер. Н. Л. Савицька. Харків: ДБТУ, 2024. 58 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи В наш час цифрові технології та Інтернет змінили засоби взаємодії підприємств зі своїми клієнтами, конкурентами та ринками. Удосконалена маркетингової стратегії, яка враховує цифрові можливості, може допомогти підприємству ефективно просувати свої товари і послуги, залучати нових клієнтів та збільшувати свій прибуток. Тому важливим для підприємств є активізація маркетингової діяльності в умовах цифровізації для налагодження і підтримки взаємодії та комунікації з клієнтами, а тема кваліфікаційної роботи є актуальною та важливою. Відповідно зростає наукова привабливість та прикладна цінність результатів досліджень з питань удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації. Метою кваліфікаційної роботи магістра є розвиток теоретичних положень та розроблення прикладних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації. Завдання: визначити особливості формування та реалізації сучасної маркетингової стратегії підприємства; розглянути методологічні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу; проаналізувати маркетингову діяльність досліджуваного підприємства ресторанного господарства; дослідити конкурентне середовище ресторану; розробити рекомендації щодо вибору цифрових інструментів для удосконалення маркетингової стратегії ресторану; запропонувати пропозиції щодо формування та реалізації маркетингової стратегії просування послуг ресторану у соціальних мережах. Об’єкт дослідження. Процес розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізвції. Предмет дослідження. Теоретичні і практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства на засадах цифрового маркетингу. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Розвиток методологічного інструментарію та можливості використання на практиці запропонованих рішень для підприємств ресторанного господарства щодо удосконалення маркетингової стратегії в умовах цифровізації Апробація. 1) Міжнародна інтернет-конференція «Маркетинг інновацій. Інновації у маркетингу» Вища економіко-гуманітарна школа (WSEH). м. Бєльсько-Бяла, Польща. 16 грудня 2024 р. Публікації за темою. 1) За темою кваліфікаційної роботи подано до друку тези доповіді «Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу».
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61325
metadata.dcterms.references: 1. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6), 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of human-development.pdf 2. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 3. Shtal, T., Proskurnina, N., Savytska, N., Mykhailova, M., Bubenets, I. (2023). Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends. Economic Affairs, Vol. 68(Special Issue), pp. 939-945. DOI: 10.46852/0424-2513.2s.2023.42 4. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0. Moving from Traditional to Digital. 2016. URL: https://www.wiley.com/enus/Marketing+4+0%3A+Moving+from+Traditional+to+Digital -p-9781119341208 5. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Scientific editors: Tadeusz Pokusa and Tetyana Nestorenko. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 623. https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 6. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Особливості формування та реалізації стратегії цифрового маркетингу на підприємстві. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. Харків: ДБТУ. С. 128-129. 7. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 8. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Маркетингова складова формування конкурентних стратегій підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. / Харків: ДБТУ С. 126-127. URL: https://biotechuniv.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/tezy-dop-conf-02-11-23.pdf 9. Бубенець І. Г., Швачко Р. С. Стратегічні напрями розвитку маркетингової товарної політики підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2023 р. Харків: ДБТУ. С.130-131. URL: https://zenodo.org/records/10280402 10. Тельнов А., Зозуля ., Жумела А. Інноваційні інструменти інтернет маркетингу у контексті цифрової економіки. Всеукраїнський економічний студентський форум, присвячений 50-річчю Факультету економіки і управління Хмельницького національного університету, 08 червня 2023 р., м. Хмельницький [Електронний ресурс] : тези доп. – Хмельницький : ХНУ, 2023. 450 - 451. URL: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/tekst-druk-516-gotov-29.06.pdf 11. Теоретичні та практичні аспекти розвитку Інтернет-економіки: Т 26 міждисциплінарний навчальний посібник. За науковою ред. к.е.н., доц. Татомир І.Л., к.е.н., доц. Квасній Л.Г. Трускавець: ПОСВІТ, 2021, 386 с. URL: http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/4516/%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%95%D0%A2-%D0%95%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%86%D0%9A%D0%90%202021-1.pdf?sequence=1&isAllowed=y 12. Сучасні методи просування товарів. Як відбувається просування товарів та послуг в Інтернеті. URL: https://danykom.ru/uk/sovremennye-metody prodvizheniya-tovarov-kak-proishodit-prodvizhenie/ 13. Дарчук В. Г., Литвинова О. В., Одношов В. Ю. Основні дефініції розвитку стратегії просування / Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2021. № 2. С. 21-26 14. Жегус О. В. Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти / Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. 2019. № 2. С. 82-90 15. Бубенець І.Г. Шаповалов Д.О. Сучасні концепції маркетингового управління підприємницькою діяльністю. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 22 жовтня 2021 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2021. С.314-315. 16. Гросул В. А., Балацька Н. Ю. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії. Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11(2). С. 7-12 17. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 18. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 19. Кінас І. О. Інтернет–маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_4_49 20. Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу: в 2-х ч.: Ч. 1 : навчальний посібник. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с. 21. Шпак Н. О., Грабович І. В., Срока В. Цифровий та інтернет маркетинг: співвідношення понять. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління” URL :https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal paper/2022/apr/27458/220198vertka-145-158.pdf 22. Ажажа М., Венгер О., Фурсін О. Концепція цифрового маркетингу 4.0: Еволюція, характеристика, типологія. 2023р. DOI https://doi.org/10.32782/hst 2023-14-91-16 23. Никоненко А., Кривенко О. Електронний маркетинг як явище інформаційного суспільства. URL : https://dspace.nuft.edu.ua/items/f36b17a8-ca4c 4987-81a3-1f06abd0bdb5 24. Інтернет-ресурс. Дислокація ресторану «Білий лев». URL : https://www.google.com/maps/place/%D0%A0%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D%80%D0%B0%D0%BD+%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%B8%D0%B9+%D0%9B%D0%B5%D0%B2/@50.37302,33.9753119,15z/data=!4m6!3m5!1s0x4129d5c78feeacb3:0x2652c51ee7a8f0da!8m2!3d50.37302!4d33.9753119!16s%2Fg%2F12m944jf3?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTEwNS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D 25. Restoran Bilyy Lev. URL : https://ru.restaurantguru.com/Restoran-Bilii Lev-Hadyach 26. Ресторани Гадяч URL : https://ru.restaurantguru.com/Hadyach 27. Бубенець І.Г., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем. Інфраструктура ринку. Випуск 76. 2024р. С.142-146. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct76-24 28. Бубенець І.Г. Маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку бізнесу. Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 21-22. https://bit.ly/478R6WG 29. Як залучити трафік із соціальних мереж: 9 стратегій. URL. https://xn--90aamhd6acpq0s.xn--j1amh/teoriya/yak-zaluchyty-trafik-iz-sotsialnyh-merezh-9-stratehiy 30. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал. Том 1, № 1.Одеса: вид-во "ТЕС", 2017. С. 20-33. 31. Похилько С. В. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів/ Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. 2020. № 3. С. 130-139 32. Краснокутська Н.С., Бубенець І.Г. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. № 4 (60). 2013. С. 125-129. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/8eb114fe-c256-4535-a908-0d99a1b7564b/content 33. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 34. Гросул В. О., Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес Інформ. 2017. № 1. С. 347-352. URL: https://www.business-inform.net/annotated catalogue/?year=2017&abstract=2017_01_0&lang=ua&stqa=55 35. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 36. Бубенець І.Г., Титар А.В. Особливості формування конкурентоспроможності підприємства для забезпечення стійкості бізнесу. Ефективна економіка. №5. 2024. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.5.90 37. Олініченко К.С., Бубенець І.Г., Холодьон О.П. Формування системи інструментів цифрового маркетингу для стійкості бізнесу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 472-475. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51154/1/Upravlinnia%20rozvytkom%20sotsialno-ekonomichnych%20system_Ch%202_%202024_472-475.pdf 38. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Власенко М.В. Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків 2024.С.343-345. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51083/1/conf-14-15-03-24-mater-344-346.pdf 39. Бубенець І.Г. Рекламна діяльність в сучасному бізнес-середовищі. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ.конф., 26–27 вересня 2024 р. Одеса : Одеська політехніка. ТЕС, 2024. с. 23-24. 40. Савицька Н.Л., Забаштанська Т.В., Забаштанський М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип.2. С.116-130. 41. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект. Бізнес Інформ. 2018. №11. С. 346-351. URL: https://www.business inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-346_351.pdf 42. Савицька Н. Л., Чміль Г. Л., Джгуташвілі Н. М. Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі: монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 209 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/905/1/Monografiya%20Savicka%20N.L.%2c%20Chmil%20G.L.%2c%20Dzhgutashvili%20N.M..pdf 43. Прядко О.М., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. №1(81). DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-81-11 44. Прядко О.М., Олініченко К.С. Формування ключових компетенцій персоналу в процесі цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 172-174 45. Прядко О.М., Олініченко К.С. Формування бізнес-моделі у цифровому просторі / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022) : Materials of the International Scientific Internet Conference, Bielsko-Biala, December, 2022. - Bielsko-Biala : WSEH, 2022. - С. 245-247 46. Прядко О.М., Голуб А.В. Цифровізація маркетингових технологій на ринку В2С // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., м. Харків, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 181-182 47. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-83-14 URL: http://scientificview.umsf.in.ua/archive/2023/3_83_2023/16.pdf 48. Олініченко К.С., Прядко О.М. Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії / Маркетинг та конкурентоспроможність соціально економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 червня 2023 р.). Суми: СНАУ, 2023. 2023, С. 198-200 49. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В., Віннік П.О. Сучасні тенденції управління маркетинговими комунікаціями. Молодий вчений. 2023. № 11 (123). С. 140 – 145. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-11-123-5 50. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Управління лояльністю клієнтів у закладах готельно-ресторанного господарства в умовах нових викликів. Проблеми економіки. 2020. № 3. С. 118-125. URL.http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_3_15
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_М_075_23м-03_Savchenko M_Y.pdf
  Restricted Access
1.89 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.