Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВоронкова, А. А.-
dc.contributor.authorНіколаєвич, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2025-01-14T17:54:44Z-
dc.date.available2025-01-14T17:54:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНіколаєвич М. О. Моделі та інструменти оптимізації комунікацій у державному управлінні: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 281 Публічне управління та адміністрування; наук. керівник А. А. Воронкова. Харків: ДБТУ, 2024. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61237-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка та обґрунтування моделей та інструментів оптимізації комунікацій у державному управлінні для підвищення ефективності управлінських процесів, забезпечення прозорості та посилення взаємодії між органами влади, суспільством і стейкхолдерами. Об'єктом дослідження є комунікаційні процеси в державному управлінні, що включають обмін повідомленнями, прийняття рішень, координацію дій між органами влади, громадянами та іншими зацікавленими сторонами. Предмет дослідження - є методи, моделі та інструменти, що забезпечують оптимізацію комунікацій в державному управлінні, включаючи цифрові технології, інформаційні платформи, стратегії взаємодії та механізми зворотного зв'язку. Наукова новизна: уточнено теоретико-методологічні основи оптимізації комунікацій у державному управлінні з урахуванням сучасних викликів глобалізації, цифровізації та підвищення вимог до прозорості діяльності державних органів; розроблено нові моделі комунікацій у державному управлінні, що враховують багаторівневу структуру управління та інтеграцію цифрових технологій для забезпечення оперативного й ефективного інформаційного обміну; запропоновано рекомендації щодо адаптації існуючих інструментів комунікацій до умов різних рівнів державного управління та конкретних потреб громадян у контексті соціально-економічного розвитку країни. В кваліфікаційні (магістерській) роботі було проаналізовано сучасні теоретичні підходи до оптимізації комунікацій в державному управлінні, визначено ключові проблеми та бар'єри в комунікаційних процесах між органами державної влади та іншими зацікавленими сторонами, розроблена модель оптимізації комунікацій, що враховують сучасні виклики та особливості державного управління враховуючи діджиталізацію, а також запропоновані інструменти для впровадження ефективних комунікацій, включаючи інформаційно-комунікаційні технології, платформи зворотного зв’язку та методи інтеграції громадян у процесі прийняття рішень.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the research is to develop and substantiate models and tools for optimizing communications in public administration to increase the efficiency of management processes, ensure transparency and strengthen interaction between authorities, society and stakeholders. The object of the research is communication processes in public administration, which include the exchange of messages, decision-making, coordination of actions between authorities, citizens and other stakeholders. The subject of the research is methods, models and tools that ensure the optimization of communications in public administration, including digital technologies, information platforms, interaction strategies and feedback mechanisms. Scientific novelty: the theoretical and methodological foundations of optimizing communications in public administration have been clarified, taking into account the modern challenges of globalization, digitalization, and increasing requirements for transparency of the activities of public bodies; new models of communications in public administration have been developed, which take into account the multi-level management structure and the integration of digital technologies to ensure efficient and effective information exchange; recommendations have been proposed for adapting existing communications tools to the conditions of different levels of public administration and the specific needs of citizens in the context of the country's socio-economic development. The qualification (master's) thesis analyzed modern theoretical approaches to optimizing communications in public administration, identified key problems and barriers in communication processes between public authorities and other stakeholders, developed a model for optimizing communications that takes into account modern challenges and features of public administration, taking into account digitalization, and proposed tools for implementing effective communications, including information and communication technologies, feedback platforms, and methods for integrating citizens into the decision-making process.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectмоделіuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectmodelsuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.titleМоделі та інструменти оптимізації комунікацій у державному управлінніuk_UA
dc.title.alternativeModels and tools for optimizing communications in public administrationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Tkalac Verčič, A., & Vokić, N. P. (2017). Engaging employees through internal communication. Public Relations Review, 43, 885–893 2. Lee, Y., & Yue, C. A. (2020). Status of internal communication research in public relations: An analysis of published articles in nine scholarly journals from 1970 to 2019. Public Relations Review, URL: https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2020.101906 3. Mishra, K., Boyton, L., & Mishra, A. (2014). Driving Employee Engagement: The Expanded Role of Internal Communications. International Journal of Business Communication , 51, 183-202. 4. Campbell A., Converse P.E., Miller W.E., Stokes D.E. (2013), The American Voter. 2nd. Ed. Chicago. 407 p. 5. Сагер Л. Ю. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, № 1, С. 128-136. 6. Мазур В. Г. Комунікації як механізм взаємодії державних органів влади та громадськості на регіональному рівні. Державне управління: удосконалення та розвиток № 8. – 2011. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=313 7. Закон України «Про доступ до публічної інформації». Відомості Верховної Ради України. – 2011. – № 32. – с. 314. 8. Політичний енциклопедичний словник \ упорядник В.П. Горбатенко; за ред. Ю.С. Шемшученка, В.Д. Бабкіна, В.П. Горбатенко. 2-е вид., доп і перероб. Київ: Генеза, 2004. 736 с. 9. Інформаційне забезпечення управлінської діяльності в умовах інформатизації: організаційно-правові питання теорії і практики. Р.А. Калюжний, В.О. Шамрай, М.Я. Швець та ін. Київ: К.І.С. 2015. 320 с. 10. Енциклопедичний словник з державного управління / уклад. Ю.П. Сурмін, В.Д. Бакуменко, А. Михненко та ін.; за ред. Ю.В. Ковбасюка, В.П. Трощинського, Ю.П. Сурміна. Київ: НАДУ, 2010, 820 с. 11. Дзьобань О.П. Філософія інформаційних комунікацій: монографія. Харків: Майдан. 2012. 224 с. 12. Різун В.В. Теорія масової комунікації. Київ. Видавничий центр «Просвіта» 2008. 260 с. 13. Мазур В.Г. Комунікація як механізм взаємодії державних органів влади та громадськості на регіональному рівні. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2011. 14. PR як інструмент демократичного глобального управління: національний аспект / Є.Б. Тихомирова // Розвиток демократії та демократична освіта в Україні: Матеріали II міжнар. наук. конф. (Одеса, 24-26 травня 2002 р.): Наукова збірка / уклад.: Л. В. Марголіна ; Акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти [та ін.]. К.: Ай Бі, 2003. – С. 511-520. 15. Борисенко О. П., Чернокалова К. О. Комунікація як інструмент державного управління: сучасні тенденції. Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (25), 2020. С. 58-62. 16. Matviienko V. Ya. (2001). Sotsialni tekhnolohii. [Social technologies]. Kyiv. 446 s 17. 2. Chen Tszianin (2017). Heneza zahalnonaukovoi sutnosti modeliuvannia komunikatsiinoho protsesu. [The genesis of the general scientific essence of modeling the communication process]. URL: http://surl.li/fjwbl 18. Борисенко О. (2020). Комунікація як інструмент державного управління: сучасні тенденції. Комунікація як інструмент державного управління: сучасні тенденції. Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (25). С. 58-62. URL: http://surl.li/fklnh 19. Grunig J.E. Two-way symmetrical public relations: past, present and future. / in Handbook of public relations. R.L. Heath (ed.). Thausand Oaks, CA:Sage, 2001. Pp. 11–30. URL: https://www.researchgate. net/profile/James_Grunig/publication/323369596_TwoWay_Symmetrical_Public_Relations_Past_Present_and_Future/links/5a908ea0a6fdccecff01f8a5/Two-Way Symme trical-Public-Relations-Past-Presentand-Future.pdf 20. Buurma H. Public policy marketing exchange in the public sector. European Journal of Marketing, 2001. Vol. 35 (11/12), pp. 1287–1300. URL: https:// www.deepdyve.com/lp/emerald-publishing/publicpolicy-marketing marketing-exchange-in-the-publicsector-X9j3KojFsq 21. Horsley J.S., Barker R.T. Toward a synthesis model for crisis communication in the public sector: an initial investigation research. Journal of business and technical communications. Vol. 16 (4), pp. 406–440. URL: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/ 105065102236525. 22. Liu B.F., Horsley J.S. The government communication decision wheel: toward a public relations model for the public sector. Journal of Public Relations Research. 2007. Vol. 19 (4), pp. 377–393 23. Adhani, A., Anshori, A., & Mahardika, A. (2022). Public attitudes towards the government’s policy communication in preventing COVID-19. Jurnal Aspikom, 7(1), 61-70. http://dx.doi.org/10.24329/aspikom.v7i1.1058 24. Звіт державної служби зайнятості. URL: https://www.undp.org/sites/g/files/zskgke326/files/migration/ua/summary-ukr civitta.pdf 25. Andrianov, V. (2011) Electronic government as a tool to improve the quality of public administration. Horizons of eco-economics, pp. 21-26. 26. Van Buren, E., Eggers, W. D., Austin, T., & Mariani, J. (2021). Scaling AI in government. www2.deloitte.com. Retrieved from URL: https://www2.deloitte.com/us/en/insights/industry/public-sector/government-ai survey.html?id=us:2el:3dp:wsjspon:awa:WSJCMO:2022:WSJFY23 27. Виклик суспільних комунікацій. URL: https://knowledge.csc.gov.sg/ethos-issue-15/the-challenge-of-public communications/ 28. Graham, M. W. (2014). Government communication in the digital age: Social media’s effect on local government public relations. Public Relations Inquiry, 3(3), 361-376. URL: https://doi.org/10.1177/2046147X14545371 29. Lovari, A., & Valentini, C. (2020). Public sector communication and social media: Opportunities and limits of current policies, activities, and practices. The handbook of public sector communication, 315-328. URL: https://doi.org/10.1002/9781119263203.ch21 30. Nabatchi, T., & Amsler, L. B. (2014). Direct public engagement in local government. The American Review of Public Administration, 44(4_suppl), 63S-88S. https://doi.org/10.1177/0275074013519702 31. David, A., Yigitcanlar, T., Li, R. Y. M., Corchado, J. M., Cheong, P. H., Mossberger, K., & Mehmood, R. (2023). Understanding local government digital technology adoption strategies: A PRISMA review. Sustainability, 15(12), 9645. URL: https://doi.org/10.3390/su15129645 32. Heise, J. A. (1985). Toward closing the confidence gap: An alternative approach to communication between public and government. Public Administration Quarterly, 196-217. URL: https://www.jstor.org/stable/40861057 33. Wukich, C., & Mergel, I. (2015). Closing the citizen-government communication gap: Content, audience, and network analysis of government tweets. Journal of Homeland Security and Emergency Management, 12(3), 707-735. URL: https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/jhsem-2014-0074/html 34. Романенко Є.О. Моделі комунікативної політики держави та інструментальне забезпечення взаємодії органів державної влади та громадськості. Демократичне врядування. 2014. Вип. 14. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ DeVr_2014_14_11 35. Крутій О.М. (2010). Державно-управлінський аспект діалогу органів влади та громадськості: вид форми. Публічно-управлінський аспект діалогу між владою / О.В. і громадськість: від форми спілкування до методологічної основи. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vamsu_du/2011_2/Krutii.htm 36. Dreshpak V. Lypovska N. (2015). Zabezpechennia dialohu orhaniv publichnoi vlady z terytorial'noiu hromadoiu: teoretychni ta prykladni aspekty [Ensuring the dialogue of public authorities with the territorial community: theoretical and applied aspects]. Aspekty publichnoho upravlinnia. issue 5–6, 57–65 37. США необхідно наслідувати Естонію у впровадженні ШІ та децентралізованих мереж – думка. URL: https://fintechinsider.com.ua/ssha neobhidno-nasliduvaty-estoniyu-u-vprovadzhenni-shi-ta-deczentralizovanyh merezh-dumka/ 38. Штучний інтелект стане пріоритетним напрямком розвитку цифрового уряду України. URL: https://fintechinsider.com.ua/shtuchnyj-intelekt stane-priorytetnym-napryamkom-rozvytku-czyfrovogo-uryadu-ukrayiny/ 39. Ефективні комунікаційні стратегії для моніторингу та оцінки. URL: https://www.evalcommunity.com/career-development/communication-in monitoring-and-evaluation-me/ 40. Гринчак Н. А., Синяков А. В. Цифрові комунікації в публічному управлінні: сутність, роль та вимоги до формування. СТАТИСТИКА УКРАЇНИ, 2023, No 3-4. С. 112-119. Doi: 10.31767/su.3-4(102-103)2023.03-04.09 41. Павленко Є. М. Підходи до модернізації сучасної моделі комунікативної політики органів публічної влади України. Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (29), 2021. С. 29-36. DOI https://doi.org/10.32836/2310-9653-2021-2.5 42. Романенко Є.О. Моделі комунікативної політики держави та інструментальне забезпечення взаємодії органів державної влади та громадськості. Демократичне врядування. 2014. Вип. 14. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ DeVr_2014_14_11 43. Шовкун І. Дибчинська Я. Публічне управління та адміністрування в умовах інформаційного суспільства: вітчизняний і зарубіжний досвід: монографія / Запоріжжя. Запоріз. держ. інж. акад., 2016. С. 510-529. 44. Дрешпак В. М., Липовська Н. А. Забезпечення діалогу органів публічної влади з територіальною громадою: теоретичні та прикладні аспекти. Аспекти публічного управління. 2015. № 5–6 (19–20). С. 57–65. 45. Баровська А. Комунікація влади та громадськості: інституційний аспект. Аналітична записка. URL: http://www. niss. gov. ua/articles/293 46. Драгомирецька Н. Сучасні тенденції комунікацій у державному управлінні. Публічне урядування. № 1(1). 2015. С. 85–96. 47. Гузенко Т. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: Теоретичні та практичні аспекти. Інтегровані комунікації. 2018. №. 2 (19). С. 14-20. 48. Крутій О.М. Державно-управлінський аспект діалогу органів влади та громадськості: від форми спілкування до методологічної основи. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vamsu_du/2011_2/Krutii.htm 49. Сурніна-Далекорей О.А. Моделі комунікативної діяльності в державному управлінні. Механізми публічного управління. Випуск 19. 2020. С. 60-64. URL: https://pag-journal.iei.od.ua/archives/2020/19-2020/13.pdf 50. Luoma-aho, V., Olkkonen, L., & Canel, M.-J. (2020). Public Sector Communication and Citizen Expectations and Satisfaction. In V. Luoma-aho, & M. J. Canel (Eds.), The Handbook of Public Sector Communication (pp. 303-314). John Wiley & Sons. https://doi.org/10.1002/9781119263203.ch20 51. Richards, L. (2024). What does effective communication in organizations involve? Retrieved May 17, 2024, from https://smallbusiness.chron.com/secret-effective-communicationorganizations 832.html 52. Ладонько Л. С., Михайловська Е.В., Кунденко А.В. Децентралізація державного управління як основа публічного менеджменту на місцевому рівні. Актуальні проблеми державного управління. Харків, 2016. – №2 (50). – С. 1-5. 53. Щодо активізації взаємодії організацій громадянського суспільства із органами державної влади: аналіт. зап. [Електронний ресурс]. URL: http://www.niss.gov.ua/articles/881/ 54. Шавкун І. Г., Дибчинська Я. С. Комунікація як ефективний інструмент забезпечення "доброго врядування" ("GOOD GOVERNANCE"). Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. 2017. Вип. 1. - С. 35-44. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnnt_2017_1_7 55. Коврига О.С. Взаємодія органів державної влади з громадськістю в системі державного управління. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління. 2020ю №2. 4 Том 31 (70) с. 109-114. 56. Бухтатий О., Радченко О., Головченко Г. Україна медійна: на порозі інформаційної революції. Київ: Видавець СВС Панасенко, 2015. 208 с. 57. Борисенко О. П., Чернокалова К. О. Комунікація як інструмент державного управління: сучасні тенденції. Публічне управління та митне адміністрування, № 2 (25), 2020. С. 58-62. DOI https://doi.org/10.32836/2310-9653-2020-2.10 58. Дрешпак В.М. Комунікації в публічному управління: навч. посіб. Д.: ДРІДУ НАДУ, 2015. 168 с. 59. Посібник з планування внутрішньої комунікації URL: https://eu4pfm.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/EU4PFM_ 148x2103mm.pdf 60. Поцулко О. А. Науково-методичні аспекти управління комунікаціями. Дослідження проблем гуманітарних наук : збірник наукових праць. Київ: КНУТД, 2019. С. 77–90. 61. Концепція реформування урядових комунікацій (2016). Офіційний сайт Міністерства культури та інформаційної політики України. Available at: https://mkip.gov.ua/news/1123.html; URL: https://fra.org.ua/uploads/media/file/0001/02/cd1693abcdca94f63b0043cfb03392a2e7097002.pdf. 62. Говоримо з громадами про безпечну внутрішню комунікацію. URL: https://u-lead.org.ua/news/437. 63. Нагаєв В.М., Сагачко Ю.М., Олійник Т.І., Міненко С.І. Інноваційні методи та інструменти впровадження комунікаційних технологій аутсорсингу та краудсорсингу в умовах цифровізації державного та регіонального управління. Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Державне управління». № 4 (22), 2024. С. 431-449. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-4(22)-431-449 64. Бажинова О. А. Механізми комунікації влади та громадськості в умовах глобалізації [Електронний ресурс] URL: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/putp/2012- 4/doc/4/06.pdf 65. Дєгтяр О. А. Інформаційно-комунікативна діяльність в державному управлінні як інструмент інтенсифікації соціального партнерства [Електронний ресурс] URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=623 66. Зв‘язки з громадськістю в органах державної влади та органах місцевого самоврядування [Електроний ресурс] URL: https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjL8vCQu8jNAhUkMJoKHV FCDIQFggcMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.center.gov.ua 67. Україна пасе задніх за рівнем довіри до органів державної влади [Електроний ресурс] URL: http://www.pravda.com.ua/news/2013/02/11/6983262/uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:281 – "Публічне управління та адміністрування" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_М_44_2_281z-23m-01_Nikolaievych_М_О.pdf
  Restricted Access
2.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.