Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60761
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХарчевнікова, Л. С.-
dc.contributor.authorЗайцева, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-12-24T19:12:58Z-
dc.date.available2024-12-24T19:12:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХарчевнікова Л. С., Зайцева Н. О. Дослідження методів управління маркетингом на підприємствах індустрії туризму. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 396-398uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60761-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleДослідження методів управління маркетингом на підприємствах індустрії туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-396-398.pdf155.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.