Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59181
Title: Стратегічне управління ефективністю рекламної діяльності
Other Titles: Strategic management of advertising activity effectiveness
Authors: Кінаш, Владислав Геннадійович
metadata.dc.contributor.advisor: Тімченко, Ольга Дмитрівна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет
Кафедра економіки та бізнесу
Keywords: реклама;комунікації;рекламна діяльність;рекламний менеджмент;стратегічне управління рекламою;advertising;communications;advertising activity;advertising management;strategic advertising management
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кінаш В. Г. Стратегічне управління ефективністю рекламної діяльності: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 – Менеджмент; наук. кер. О. Д. Тімченко; Харків: ДБТУ, 2024. 76 с.
Abstract: Стратегічне управління рекламною діяльністю набуває особливого значення, оскільки дозволяє підприємствам довгостроково планувати рекламні кампанії, ефективно використовувати маркетингові ресурси та адаптуватися до змін на ринку. В роботі розглянуто теоретичні основи стратегічного управління рекламною діяльністю; проведено аналіз рекламної діяльності підприємства, а також питання розробки стратегії підвищення ефективності рекламної діяльності. Пропозиції та рекомендації, що подані в роботі, дозволять підприємствам самостійно проаналізувати стратегічне управління рекламою; охарактеризувати критерії та методи оцінки ефективності рекламних кампаній; розробити рекомендації щодо оптимізації рекламних кампаній; проаналізувати ефективність запропонованих заходів в рамках Інтегрованої рекламної стратегії. В кваліфікаційній роботі здійснений актуальний аналіз зовнішнього середовища для підприємств – виробників ювелірної продукції. Результати аналізу можуть стати інформаційною базою для прийняття виважених управлінських рішень.
Strategic management of advertising activities acquires special importance, as it allows enterprises to plan long-term advertising campaigns, effectively use marketing resources and adapt to changes in the market. The paper examines the theoretical foundations of strategic management of advertising activities; an analysis of the company's advertising activity was carried out, as well as the issue of developing a strategy for increasing the effectiveness of advertising activity. The proposals and recommendations presented in the work will allow enterprises to independently analyze the strategic management of advertising; describe the criteria and methods of evaluating the effectiveness of advertising campaigns; develop recommendations for optimization of advertising campaigns; analyze the effectiveness of the proposed measures within the framework of the Integrated Advertising Strategy. In the qualification work, an up-to-date analysis of the external environment for enterprises - producers of jewelry products was carried out. The results of the analysis can become an information base for making balanced management decisions.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59181
metadata.dcterms.references: 1. Apple допоможе IKEA випустити додаток доповненої реальності для шопінгу. URL : https://appleroom.ua/articles/_rr/?srsltid=AfmBOop_lxWmF02JEC4iBKiBPBc8faITZL9J0jr8Z-DNhOi8Die7KtX- (дата звернення: 09.07.2024) 2. Dodson I. The art of digital marketing : The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Hoboken, New Jersey: Wiley, 2016. 385 p. 3. Nike+ Running Приложение Nike+ Running отслеживает расстояние, скорость, время и сожженные калории при помощи GPS. URL : https://deltasport.ua/articles/nike-brand/nike-running app/?srsltid=AfmBOopvDNLG0uGxDcxVSmfpgmZoDNZPtTH0of2TQobYNfxs0Eobsu3y (дата звернення: 11.07.2024) 4. Share a Coke – вдалий маркетинговий хід Coca-Cola : Вікна. URL : https://vikna.if.ua/cikavo/50027/view (дата звернення: 11.07.2024) 5. Stadnyk V., Pchelianska G., Holovchuk Y., Dybchuk L. The concept of marketing of balanced development and features of its implementation in the food market. Ukraine. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E Journal. 2020. Vol. 6. No. 3. P. 80–95. URL: https://arejournal.com/index. php/are/article/vie w/338 (дата звернення: 09.07.2024) 6. Авраменко Н., Архипова Т. Інтернет-реклама як інструмент цифрового маркетингу підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2023. № 3. С. 63-67. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-9 7. Аналіз ефективності рекламних кампаній: Ключові метрики та показники КРІ для успіху. URL: https://cases.media/en/article/analiz-efektivnosti reklamnikh-kampanii-klyuchovi-metriki-ta-pokazniki-kri-dlya-uspikhu (дата звернення: 24.07.2024) 8. Балабанова Л., Юзик Л. Рекламный менеджмент. Київ : ЦУЛ, 2017. 392 с. 9. Балук Н. Р., Бойчук І. В. Аналіз маркетингової та рекламної діяльності конкурентів засобами сервісів веб-аналітики. Herald of Lviv University of Trade and Economics Economic sciences. 2024. № 74. С. 62–71. URL: https://doi.org/10.32782/2522-1205-2023-74-08 (дата звернення: 20.08.2024) 10. Баран Р. Я., Романчукевич М. Й. Оцінка ефективності рекламної діяльності в Інтернеті. Ефективна економіка. 2019. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2019/38.pdf. (дата звернення: 25.07.2024). 11. Бойко Р. В., Левчук О. П. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємств: проблеми та перспективи. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. № 6, T. 2 С. 37-39 12. Бортник Т. І., Семенда О. В. Цільовий маркетинг для залучення й утримання клієнтів. Modernization of science and its influence on global processes: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, November 3, 2023. Bern, Swiss Confederation: International Center of Scientific Research. DOI 10.36074/scientia-03.11.2023 13. Глинський Н. Ю., Гірна О. Б., Мороз Л. А. Сутність управління рекламною діяльністю на підприємстві. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. 2018. №18. С. 38-42. URL :https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/8 (дата звернення: 16.07.2024) 14. Грушевська Ю. А., Барабанова Н. Р., Назаренко О. М., Писаренко Л. М. Теорія та історія реклами : навчально-методичний посібник. Одеса : Фенікс, 2019. 127 с. URL: https://fpk.in.ua/images/biblioteka/3fmb_finan/Teoriya-ta-istoriya reklamy2019-Hrushevska.pdf (дата звернення: 05.07.2024). 15. Гуменюк О. Г. Використання SWOT-аналізу як основного інструменту стратегічного управління. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. №17. С. 281-285 16. Данайканич О. В. Вдосконалення підходів визначення ефективності рекламної діяльності підприємств. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Економіка. Спецвипуск 33. Частина 4. 2011. С. 26-30 17. Данайканич, О. В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії «реклама». Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. Вип. 30. С. 49-55. 18. Дибчук Л. В. Головчук Ю. О. Пчелянська Г. О. Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. №6. С. 204-210. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp content/uploads/2022/03/en2021-6-t2-33.pdf (дата звернення: 08.07.2024) DOI: 10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-33 19. Діброва Т. Г. Процедура планування бюджету рекламної кампанії: комбінований підхід. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2014. № 11. С. 349-355. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/aad24354-4b6a-4943-999b 85cd43cb8add/content (дата звернення: 17.07.2024) 20. Діброва Т. Г., Солнцев С. О., Бажеріна К. В. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник . Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. 300 с. 21. Ємцева Л. Н, Управління ефективністю рекламної діяльності підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04. Донецьк, 2008. 20 с. 22. Жалдак Г. П., Бичковська А. А. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник ефективого розвитку підприємств. European scientific journal of Economic and Financial innovation. 2019. №2(4). С. 4-12 DOI: http://doi.org/10.32750/2019-0201 23. Іванечко Н. Управління рекламною діяльністю: навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. 88 с. 24. Іванова К. Держстат повідомив, на скільки зросла середня зарплата в Україні минулого року : Главком. URL : https://glavcom.ua/economics/finances/derzhstat-povidomiv-na-skilki-zrosla-serednja-zarplata-v-ukrajini-minuloho-roku-989153.html (дата звернення: 14.08.2024) 25. Капінус Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів. Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2010. № 35. С. 113-119. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/ef7226e5-b767-46f8-8835-ba208c8746c3/content (дата звернення: 08.07.2024) 26. Карпенко А. В., Хацер М. В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах. Держава та регіони. 2012. №1. С. 70-74 27. Криховецький І. З. Оцінка ефективності рекламної діяльності. Інвестиції: практика та досвід. 2011.№ 3. С. 56-59. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/3_2011/16.pdf (дата звернення: 29.07.2024). 28. Кузьмін О. Є., Романишин С. Б., Горбаль Н. І. Рекламна стратегія підприємства : Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2008. 168 с. 29. Кульбіда А. Як розрахувати рекламний бюджет на таргетовану чи контекстну рекламу? : Спільнота маркетологів Perfomax. URL: https://perfomax.com.ua/yak-rozrakhuvaty-minimalnyi-biudzhet-dlia-tarhetovanoi reklamy (дата звернення: 18.09.2024) 30. Лисяна В. Стратегія Digital-first, сервіс за замовчуванням. Via Economica, 2023. (3), с. 63-68. https://doi.org/10.32782/2786-8559/2023-3-9 31. Максимів Б. М. Формування рекламної стратегії підприємств на основі SWOT-аналізу. Бізнесінформ. 2012. № 7. С. 152-156. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2012-7_0-pages 152_156.pdf (дата звернення: 21.09.2024) 32. Мельников О. С. Стратегічне управління рекламою протягом життєвого циклу товару. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Сер. : Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами : зб. наук. пр.. Харків : НТУ «ХПІ», 2022. № 2 (6). С. 58-63 URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/a296ca89-66a1-48e8-8d6e-f478f60b5711/content (дата звернення: 15.09.2024) 33. НАТАЛІ : жіночий журнал. URL : https://journals.ua/women/natali/33257-03-21.html (дата звернення: 17.09.2024) 34. Огилви Д. Исповедь рекламного агента / Д. Огилви. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2012. 240 с.. 35. Оґілві Д., Про рекламу. Харків: видавництво Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. 288 с. 36. Про захист прав споживачів : Закон України від 12.05.1991 № 1023-XII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text (дата звернення: 12.07.2024) 37. Про охорону інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах : Закон України від 05.07.1994 № 80/94-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80/94-%D0%B2%D1%80 (дата звернення: 12.07.2024) 38. Про рекламу : Закон України від 13.07.1996р. № 270/96-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 (дата звернення: 10.07.2024) 39. Райко Д. В., Подрез О. І., Черепанова В. О. Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством економіка та управління підприємствами. Проблеми економіки. 2022. № 3 (53). С. 128-136. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-0712-2022-3-128-136 40. Реклама Gillette: підтримка жіночого руху чи кампанія проти чоловіків URL : https://povaha.org.ua/reklama-gillette-pidtrymka-zhinochoho-ruhu chy-kampaniya-proty-cholovikiv/ (дата звернення: 10.07.2024) 41. Ринок ювелірних прикрас в Україні. URL: https://zet.in.ua/statistika 2/torgovlya/rinok-yuvelirnix-prikras-v-ukra%D1%97ni/ (дата звернення: 17.08.2024) 42. Робул Ю. В. Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем : монографія. Дніпро : Журфонд, 2020. 315 с. 43. Романенко О. О. Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій. Економічний вісник Національного гірничого університету. 2010. № 1. С. 112-119. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/48398936.pdf (дата звернення: 19.07.2024) 44. Ромат Е. В., Сендеров Д. В. Реклама. СПб: изд. «Питер», 2016. 512 с. 45. Савицька Н. Л., Синицина Г. А., Олініченко К. С. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. Харків: вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 46. Сайт пошуку роботи №1 в Україні : work.ua. URL : https://www.work.ua/ (дата звернення: 08.08.2024) 47. Сахарнацька Л. І., Кочут Ю. А. Аналіз ринку ювелірних виробів в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2023. № 15. С. 86-89 DOI: 10.32702/2306-6814.2023.15.86 URL: https://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/1903/1922 (дата звернення: 04.08.2024). 48. Сиссорс Дж. З., Бэрон Р. Б. Рекламное медиа-планирование. 6-е изд. СПб.: Питер, 2008. 416 с 49. Скубіліна А. В. Воловик В. М. Оцінка розвитку ринку ювелірних виробів в Україні. Економіка і суспільство. 2017. Випуск № 10. С. 355-359. URL : https://economyandsociety.in.ua/journals/10_ukr/62.pdf (дата звернення: 10.08.2024) 50. Слюсар В., Шкіль Л., Слюсар М. Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2021. № 2(90) 51. Стан ювелірного ринку в Україні. URL: https://ua retail.com/2024/07/stan-yuvelirnoho-rynku-v-ukrayini/ (дата звернення: 12.08.2024) 52. Стратегічне управління : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Уклад.: В. О. Могилко, І. А. Дмитрієв, Р. В. Сагайдак Нікітюк, І. Ю. Шевченко, О. А. Ященко. Харків : ХНАДУ, 2016. 252 с. 53. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства щодо формування та реалізації товарної політики / Д. В. Райко [та ін.]. Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 3. С. 49-58. 54. Страшинська Л. В., Некрасова А. В. Залучення споживачів за допомогою використання підходів крос-маркетингу. Science and education: problems, prospects and innovation : abstracts of V International scientific and practical conference, 4-6 February, 2021. Kyoto, Japan, 2021. P. 935-939. 55. Трипольский О. ТОП жіночих журналів в Україні : MARGOSHA. URL : https://margosha.com.ua/top-womens-magazines-in-ukraine/ (дата звернення: 18.09.2024) 56. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайа, Айвен Сетіаван, Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ: видавництво КМ-Букс, 2021. 224 с. 57. Шевченко Г. О. Методологічні проблеми вивчення крос-медіа. Вісник Харківського національного університету імені В.Н, Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». Вип. 13. С. 32-39 58. Шульга Л. В., Терещенко І. О., Шарлай О. В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192 (дата звернення: 15.07.2024). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.9.63 59. Яловега Н. І. Планування рекламної підтримки продукту. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки.Полтава : ПУЕТ, 2020. No 3 (99). С. 56–64. URL: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/172715. (дата звернення: 12.09.2024) 60. Яловега, Н. Аналіз ефективності інтернет-реклами: нові методики вимірювання та оцінки результатів. Економіка та суспільство. 2023. (57). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-52 61. Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. Scientia fructuosa. 2022. № 5. С. 93–112. DOI:https://doi.org/10.31617/1.2022(145)06. 62. Ярмолюк О., Борисенко О., Фісун Ю. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2022. №46. С. 23-29. URL: https://ej.journal.kspu.edu/index.php/ej/article/view/786/757 (дата звернення: 14.09.2024) 63. Ярмолюк О., Борисенко О., Фісун Ю. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2022. No 46. С. 23–29. URL: https://ej.journal.kspu.edu/index.php/ej/article/view/786/757 (дата звернення: 12.09.2024) 64. Ястремська О. М. , Поклонська Л. С. Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікація. Економіка розвитку : наук. журн. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. №2(74). С. 70-78
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_M_412_073-BA-23m-02_Kinash_V_H.pdf
  Restricted Access
1.42 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.