Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВержанская, О. Н.-
dc.contributor.authorЛагута, Т. Н.-
dc.date.accessioned2024-11-07T07:52:11Z-
dc.date.available2024-11-07T07:52:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВержанская О. Н., Лагута Т. Н. Рекламная коммуникация в туризме. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 255-256.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-489-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58656-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРекламная коммуникация в туризмеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_255-256.pdf591.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.