Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБугріменко, Р. М.-
dc.contributor.authorЗонвіре, О.-
dc.date.accessioned2024-11-05T12:25:10Z-
dc.date.available2024-11-05T12:25:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБугріменко Р. М., Зонвіре О. Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 197-198.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-489-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleКонцепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_197-198.pdf515.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.