Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalienik, K.-
dc.contributor.authorBalatska, N.-
dc.date.accessioned2024-10-01T16:24:18Z-
dc.date.available2024-10-01T16:24:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKalienik K., Balatska N. Consumer loyalty – a component of competitiveness of restaurant business enterprises. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 28-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57752-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleConsumer loyalty – a component of competitiveness of restaurant business enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 с_29.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.