Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5774
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варипаєв, О.М. | - |
dc.contributor.author | Запаренко, Г.В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-26T14:07:24Z | - |
dc.date.available | 2022-08-26T14:07:24Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Варипаєв О.М, Запаренко Г.В. Постнекласичний підхід до сучасної філософії освіти. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 215-223. | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5774 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто проблеми сучасної освітньої системи України та їх зв’язок із соціально-економічними явищами суспільства. Запропоновано шляхи реалізації постнекласичних підходів до запровадження змін у освіті. | uk_UA |
dc.description.abstract | The problems of modern educational system in Ukraine and their relations with socio-economical events in the society are considered. The ways for the realization of post-nonclassical approaches to inculcation of changes in education are proposed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харківський державний університет харчування та торгівлі | uk_UA |
dc.subject | постнекласичний підхід | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня система України | uk_UA |
dc.subject | post-non-classical approach | uk_UA |
dc.subject | hilosophy of education | uk_UA |
dc.subject | educational system of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | постнеклассический подход | uk_UA |
dc.subject | философия образования | uk_UA |
dc.subject | образовательная система Украины | uk_UA |
dc.title | Постнекласичний підхід до сучасної філософії освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Випуск 1(17), Ч 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2013_1(2)__33.pdf | 260.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.