Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКруглова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorГорбенко, Данила Олександрович-
dc.date.accessioned2024-09-20T10:30:49Z-
dc.date.available2024-09-20T10:30:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГорбенко Д. О. Формування конкурентної стратегії підприємства: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 051 - Економіка; наук. кер. О. А. Круглова; Харків: ДБТУ, 2024. 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57430-
dc.description.abstractУмовою успішності діяльності компанії в швидко змінюваному конкурентному середовищі є розробка конкурентної стратегії. Конкурентна стратегія сприяє вибору сегмента ринку, ефективному розподілу ресурсів, розвитку функціональних сфер и напрямів діяльності підприємства. Зазначене зумовлює актуальність розгляду проблематики щодо формування конкурентної стратегії підприємства. Метою роботи є узагальнення теоретичних засад та обґрунтування практичних рекомендацій щодо формування конкурентної стратегії підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентної стратегії підприємства. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичний інструментарій обґрунтування напрямів розвитку конкурентної стратегії підприємства. У кваліфікаційній роботі наведено теоретичні питання щодо сутності стратегії підприємства, її особливостей та видів, місця та ролі конкурентної стратегії у системі ієрархії стратегій підприємства, методичні засади формування конкурентної стратегії підприємства; наведено послідовність визначення рівня реалізації конкурентного потенціалу підприємства; проведено оцінювання сприятливості конкурентного середовища, визначено напрям удосконалення конкурентної стратегії підприємства, здійснено ранжування заходів щодо формування конкурентних переваг підприємства в рамках удосконалення його конкурентної стратегії.uk_UA
dc.description.abstractThe development of a competitive strategy is a condition for the company's success in a rapidly changing competitive environment. A competitive strategy contributes to the selection of a market segment, the effective distribution of resources, the development of functional areas and areas of activity of the enterprise. The above determines the relevance of consideration of issues related to the formation of the company's competitive strategy. The purpose of the work is to generalize the theoretical foundations and substantiate practical recommendations for the formation of the company's competitive strategy. The object of the study is the process of forming the company's competitive strategy. The subject of the study is the theoretical foundations and practical tools for substantiating the directions of development of the company's competitive strategy. The qualification paper contains theoretical questions regarding the essence of the company's strategy, its features and types, the place and role of the competitive strategy in the system of the hierarchy of the company's strategies, methodological principles of the formation of the company's competitive strategy; the sequence of determining the level of realization of the competitive potential of the enterprise is given; the assessment of the favorable competitive environment was carried out, the direction of improvement of the company's competitive strategy was determined, the ranking of measures for the formation of the company's competitive advantages within the framework of the improvement of its competitive strategy was carried out.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентний потенціалuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitive potentialuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of a competitive strategy of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Маслак, О. О., Огерчук, Ю. В., Маслак, Т. О. Особливості вибору стратегії розвитку вітчизняних підприємств на основі аналізу стратегічних альтернатив. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, 2021. № 2 (6).URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal paper/2021/nov/25485/nzmened-65-71.pdf 2. Кадирус І. Г. Формування стратегії розвитку аграрного підприємства [Електронний ресурс] / І. Г. Кадирус, А. С. Донських, В. А. Терещенко // Ефективна економіка. – 2020. - № 7. - Режим доступу : URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3010 3. Петрова І. Л., Лойко Є. М. Методичний засади розробки маркетингової стратегії підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». 2022.№1 (65). С. 95-104. 4. Власова В., Тарновська І., Недоля Д. Бізнес-стратегія підприємства в умовах турбулентного зовнішнього середовища. Економіка та суспільство, 2022. № 42. URL:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1686 5. Мартиненко, В. П. Концептуальні аспекти фінансової стратегії підприємства. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/50224/1/EV 2021-19_p78-81.pdf 6. Porter M. On competition. URL:https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=58BaPqkbYZAC&oi=fnd&pg=PR10&dq=Porter+M.+On+competition&ots=wickh772FR&sig=q4y3NCmer8W_QZ0xfZY9UXE6Na0&redir_esc=y#v=onepage&q=Porter%20M.%20On%20competition&f=false 7. Porter M. Competitive Strategy. Techniques for Analyzing Industries and Competitors. URL: http://ijevanlib.ysu.am/wp content/uploads/2023/02/Michael-E.-Porter-Competitive-Strategy.pdf 8. Porter M. E., Kramer M. R. Creating Shared Value. URL: https://www.communitylivingbc.ca/wp-content/uploads/2018/05/Creating Shared-Value.pdf 9. ТОВ Салтівський м’ясокомбінат. URL: https://clarity project.info/edr/32566564/finances?current_year=2021 10.SMK Group. URL: https://smk-group.com.ua/ua/saltovskiy-myasokombinat more/ 11.Петрушка Т.О., Ємельянов Ю.О., Петрушка К.Ю. Методологічні підходи до оцінювання потенціалу конкурентоспроможності підприємств. URL: https://www.researchgate.net/profile/Olexandr-Yemelyanov 2/publication/350444339_METODOLOGICNI_PIDHODI_DO_OCINUVANNA_POTENCIALU_KONKURENTOSPROMOZNOSTI_PIDPRIEMSTV/links/6067099f458515614d2c0293/METODOLOGICNI-PIDHODI-DO OCINUVANNA-POTENCIALU-KONKURENTOSPROMOZNOSTI PIDPRIEMSTV.pdf 12.Мірошниченко, С. Конкурентна стратегія підприємства, як основ його стратегічного планування. Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 червня 2023 р.). Суми: СНАУ, 2023. 268 с., 59. 13. Лук’янчук, О. М., Смислова, А. О. Дефініція «конкурентна стратегія»:сутність та характеристика.URL: https://economics.net.ua/wp content/uploads/2022/06/zmist.pdf 14.Кривоберець М.М. Потенціал конкурентоспроможності підприємства та його роль в ринкових умовах господарювання. URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11540/1/11%20%281%29.pdf 15. Ареф’єва, О., Пілецька, С., Лістрова, М. Формування конкурентної стратегії підприємства в системі антикризового управління. Економіка та суспільство, 2022. (43). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1721 16.Державна служба статистики України. URL: https://ukrstat.gov.ua/ 17.Споживання м’яса в Україні. URL:https://infoindustria.com.ua/spozhyvannya-myasa-v-ukrayini-nablyzytsya-do minimalnoyi-normy/ 18.Державна митна служба України. URL: https://customs.gov.ua/open-data 19.Група Глобино. URL: https://corp.globino.ua/pro-nas/ 20.Іванов Ю.Б. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в умовах інтенсивної конкурентної боротьби. URL:https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-4_0-pages-121_128.pdfuk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу-
Appears in Collections:051 - "Економіка" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_412_051-EP-12bstn-2_Horbenko D_O.pdf724.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.