Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57166
Title: Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галуз
Other Titles: Formation of competitive advantages of enterprises in the tourism industry
Authors: Герасименко, Артем Геннадійович
metadata.dc.contributor.advisor: Харчевнікова, Л. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра туризму
Keywords: конкурентоспроможність;конкурентні переваги;туристичні послуги;туристична галузь;удосконалення;competitiveness;competitive advantages;tourist services;tourism industry;improvement
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Герасименко А. Г. Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. Л. С. Харчевнікова; Харків: ДБТУ, 2024. 64 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто питання удосконалення конкурентоспроможності та конкурентних переваг у сфері туризму. В роботі наведено характеристику сучасного стану та основних тенденцій на світовому ринку туристичних послуг. Узагальнено особливості функціонування туристичного ринку. На основі проведеного дослідження визначено пріоритетні шляхи підвищення конкурентних переваг України на світовому ринку туристичних послуг в післявоєнний період.
The qualifying work examines the issue of improving competitiveness and competitive advantages in the field of tourism. The work describes the current state and main trends in the world market of tourist services. Features of the functioning of the tourist market are summarized. On the basis of the conducted research, the priority ways of increasing the competitive advantages of Ukraine in the world market of tourist services in the post-war period have been determined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57166
metadata.dcterms.references: 1. Лінник А. С. Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. І. Л. Безгінова, Харків: ДБТУ, 2023. 77 с. 2. Литвин Оксана Вікторівна "ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ." Режим доступу :http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/9799/9852 3. Лінник А. С. Формування конкурентних переваг підприємств туристичної галузі: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. І. Л. Безгінова, Харків: ДБТУ, 2023. 77 с. 4. Кирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Алєщенко Л.О. Економічний механізм формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі. Економіка АПК. 2020. №5. С. 45-55 5. Вецепура, Н., & Земліна, Ю. (2021). УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Економіка та суспільство, (33). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-33-62 6. Софія Білоус, Анна Красько, Любомир Безручко, ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ТА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ , Економіка та суспільство: № 23 (2021): Економіка та суспільство 7. Чергінець, В., & Примак, Т. (2020). ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ТУРИЗМУ. Економіка та суспільство, (22). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2020-22-15 8. Логінов, А. А. "ІННОВАЦІЇ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ." Вісник студентського наукового товариства «ВАТРА» Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Вінниця: Редакційно-видавничий: 208. 9. Васильчак С.В., Семак С.С. Формування конкурентоспроможності туристичних підприємств у контексті забезпечення економічної безпеки. Економічний вісник Донбасу. 2014. № 3 С. 61–64. 10. Голда Надія Михайлівна. "Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі." Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації “(2022): 11-12. 11. Чепурко Карина Русланівна. "Формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу (за матеріалами ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»)." (2023). 12. Шмідт Р. В. "СУЧАСНІ УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ." Голова редакційної колегії (2020): 292. 13. Бойко Вікторія Олександрівна, Альона Володимирівна Ключник, Лілія Василівна Півньова. "Зміцнення конкурентоспроможності підприємств екологічного (зеленого) туризму." Вісник Херсонського національного університету 3 (74) (2020): 213-222. 14. Бочко О. Ю., Pawlowski G., Апельт Г. В., & Безпалько І. Р. (2022). Оцінювання конкурентоспроможності у системі маркетингу туристичних підприємств. Академічні Візії, 8-9, 116–123. https://doi.org/10.5281/zenodo.7343276 15. Носирєв О. О. Конкурентоспроможність та інноваційний розвиток підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу / О. О. Носирєв // Науковий вісник Одеського національного економічного університету : зб. наук. пр. / гол. ред. В. В. Коваленко. – 2022. – № 11-12 (300-301). – С. 110-122. 16. Підгірна Валентина Никифорівна, Н. А. Бойчук, М. Ю.Паламарюк. "Менеджмент конкурентних переваг ринку туристичних послуг України." (2021) DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/174-8. 17. Кривоберець Марина Миколаївна. "КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ." EDITORIAL BOARD (2021): VI Міжнародна наукова конференція з фундаментальних наук, мистецтва, бізнесу та освіти, інтернет-технологій і суспільства «Trends and directions of development of scientific approaches and prospects of integration of Internet technologies into society», 23 – 26 лютого 2021 р., Стокгольм, Швеція. 18. Москалик, К. М. Оцінка конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг підприємства сфери туризму : магістерська робота : 242 Туризм / Ксенія Максимівна Москалик ; наук. керівник Ірина Ярославівна Антоненко. – Київ, 2020. – 93 с. 19. Виклюк Мар’яна, Оксана Сичак. "ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДИНАМІЧНИХ ЗМІН СЕРЕДОВИЩА." Трансформація готельно ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 11 травня 2023 р. Чернівці: Технодрук, 2023. 266 с. (2023): 112. 20. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. Режим доступу : http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/40929/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80i%D1%8F.pdf 21. Узгодження управління інноваційним розвитком туристичних підприємств із сучасними тенденціями глобалізації та функціонування світового туризму. Режим доступу : http://journals.khnu.km.ua/vestnik/?p=8089 22. НАВЧАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ. Режим доступу : http://global national.in.ua/archive/7-2015/97.pdf 23. СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ Режим доступу : http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/19121/1/%D0%9C%D1%96%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%A1.%D0%92.%20%D0%86%D0%9D%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%86%20%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%20%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%9B%D0%86%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%A1%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%9E%D0%9C.pdf 24. Манжула Т. Є. Особливості управління та функціонування закладу сфери гостинності (на прикладі ТОВ “Готельний комплекс “Глобус”) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Т. Є. Манжула. —Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 119 с. 25. Баранов Павло Дмитрович. Оцінка ролі кадрів у формуванні конкурентних переваг туристичного підприємства. Режим доступу : https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4550?mode=full 26. Кузь Тетяна Іванівна, Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії / Тетяна Кузь, Людмила Малюта, Галина Островська, Галина Нагорняк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2021. — Том 71. — № 4. — С. 85–91. —(Менеджмент). 27. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємств у контексті сталого розвитку [Електронний ресурс] / Голда Надія // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 602-609. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21gnmksr.pdf. 28. Єрко, І. В. (2023). КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ЯК ОДИН З КРИТЕРІЇВ ТРАНСФОРМАЦІЇ КОНКУРЕНТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. Підприємництво і торгівля, (38), 29-36. https://doi.org/10.32782/2522-1256-2023-38-04 29. Тараненко О. О. Теоретичні основи управління споживчими перевагами підприємств ділового туризму / О. О. Тараненко, В. О. Животенко, П. В. Шуканов // Економічний форум. – 2021. – № 3. – С. 94-98. 30. Городянська Л. В., Т. Гузь, Д. Вознюк. "Заходи посилення конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі в Україні." Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації. Київський національний університет технологій та дизайну, 2023. 31. Нікітенко, К. С. "Вплив глобалізації на міжнародну конкурентоспроможність туристичних підприємств." Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка 16 (2023): 140-146. 32. Демченко А. Ю. Управління маркетинговими процесами туристичного підприємства. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.- практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених (м. Умань, 16 листоп. 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Навч.- наук. ін-т екон. та бізнес-освіти [та ін.] ; [голов. ред. М. А. Слатвінський ; редкол.: О. Л. Богашко, С. М. Подзігун, Л. А. Чвертко]. – Умань : УДПУ імені Павла Тичини, 2023. С. 314–317. 33. Хитра, О., & Кобилянська, А. (2023). БРЕНД РОБОТОДАВЦЯ У ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ: ПЕРЕВАГИ СТВОРЕННЯ, МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ І СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (18), 202-217. https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.18.23 34. Любива Ю. О. Шляхи підвищення конкурентних переваг України на світовому ринку туристичних послуг. Суми, 2022. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream download/123456789/88010/1/Liubiva_bac_rob.pdf 35. Оцінювання конкурентоспроможності у системі маркетингу туристичних підприємств. Режим доступу: file:///C:/Users/%D0%9B%D0%B8%D0%BB%D1%8F/Downloads/116-123%20(1).pdf 36. Процак В. В. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 —готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с. 37. Брусільцева, Г. М. "Управління конкурентоспроможністю підприємств туристичної галузі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242" Туризм" першого (бакалаврського) рівня." (2020). 38. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання дев’яте / за наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю., проф. Барського Ю.М., доц. Лепкого М.І. – Луцьк: ВІП Луцького НТУ, 2023. – 388 с. 39. Бондаренко Людмила Анатоліївна. "Інструменти підвищення якості туристичних послуг в умовах конкуренції. Вісник харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія «Міжнародні відносини." Економіка. Країнознавство. Туризм 13 (2021): 233-240. 40. МАРКЕТИНГ І БРЕНДИНГ У ТУРИЗМІ: СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ НАПРЯМКІВ. Режим доступу : file:///C:/Users/%D0%9B%D0%B8%D0%BB%D1%8F/Downloads/3219-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-3128-1-10-20240102.pdf
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_T_242_B_Herasymenko_A_H.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.