Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57068
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарчук, Світлана Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-07T17:34:20Z | - |
dc.date.available | 2024-09-07T17:34:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бондарчук С. Л. Зміст компетентнісної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. STUDIA SLOBOZHANICA: матеріали науково-практичного семінару «Слобожанський гуманітарій – 2024» (Харків, ДБТУ, 22 травня 2024 р.). Харків, 2024. С. 24-35 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57068 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено змістовно-компетентну структуру фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що ґрунтується на компетентнісному підході. Визначено, що головним завданням професійної педагогічної освіти є підготовка кваліфікованого працівника відповідного рівня та профілю, конкурентоздатного на ринку праці, компетентного, який вільно володіє професією та орієнтується в суміжних галузях діяльності, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. Доведено, що особистісні, змістовні та діяльнісні якості вважаються головними чинниками становлення вчителя образотворчого мистецтва як компетентного, професійного фахівця. Основними компонентами професійної компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва визначено професійно-особистісні, професійно-змістовні та професійно-діяльнісні компетентності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article highlights the content-competent structure of professional training of future teachers of fine arts, which is based on the competence approach. It was determined that the main task of professional pedagogical education is the training of a qualified employee of the appropriate level and profile, competitive in the labor market, competent, fluent in the profession and oriented in related fields of activity, ready for constant professional growth, social and professional mobility. It has been proven that personal, substantive and operational qualities are considered the main factors in the formation of a fine art teacher as a competent, professional specialist. The main components of the professional competence of the future art teacher are defined as professional-personal, professional-content and professional-active competences. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ДБТУ | uk_UA |
dc.subject | учитель образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | структура компетентності | uk_UA |
dc.subject | art teacher | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | structure of competence | uk_UA |
dc.title | Зміст компетентнісної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.title.alternative | Contents of competent training of future teachers of fine arts | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | STUDIA SLOBOZHANICA |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_Slobozhans_kyy_humanitariy-24-35.pdf | 432.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.