Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарчук, Світлана Леонідівна-
dc.date.accessioned2024-09-07T17:34:20Z-
dc.date.available2024-09-07T17:34:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБондарчук С. Л. Зміст компетентнісної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. STUDIA SLOBOZHANICA: матеріали науково-практичного семінару «Слобожанський гуманітарій – 2024» (Харків, ДБТУ, 22 травня 2024 р.). Харків, 2024. С. 24-35uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57068-
dc.description.abstractУ статті висвітлено змістовно-компетентну структуру фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що ґрунтується на компетентнісному підході. Визначено, що головним завданням професійної педагогічної освіти є підготовка кваліфікованого працівника відповідного рівня та профілю, конкурентоздатного на ринку праці, компетентного, який вільно володіє професією та орієнтується в суміжних галузях діяльності, готового до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. Доведено, що особистісні, змістовні та діяльнісні якості вважаються головними чинниками становлення вчителя образотворчого мистецтва як компетентного, професійного фахівця. Основними компонентами професійної компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва визначено професійно-особистісні, професійно-змістовні та професійно-діяльнісні компетентності.uk_UA
dc.description.abstractThe article highlights the content-competent structure of professional training of future teachers of fine arts, which is based on the competence approach. It was determined that the main task of professional pedagogical education is the training of a qualified employee of the appropriate level and profile, competitive in the labor market, competent, fluent in the profession and oriented in related fields of activity, ready for constant professional growth, social and professional mobility. It has been proven that personal, substantive and operational qualities are considered the main factors in the formation of a fine art teacher as a competent, professional specialist. The main components of the professional competence of the future art teacher are defined as professional-personal, professional-content and professional-active competences.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectучитель образотворчого мистецтваuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectструктура компетентностіuk_UA
dc.subjectart teacheruk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectstructure of competenceuk_UA
dc.titleЗміст компетентнісної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeContents of competent training of future teachers of fine artsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:STUDIA SLOBOZHANICA

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_Slobozhans_kyy_humanitariy-24-35.pdf432.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.