Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодригало, М. А.-
dc.contributor.authorПолянський, О. С.-
dc.contributor.authorДубінін, Є. О.-
dc.contributor.authorКраснокутський, М. В.-
dc.date.accessioned2024-06-11T07:30:18Z-
dc.date.available2024-06-11T07:30:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПодригало М. А., Полянський О. С., Дубінін Є. О., Краснокутський М. В. Використання гібридного синергетичного приводу для підвищення керованості системи «автомобіль-моторно-трансмісійна установка» при розгоні. Технічний прогрес в АПВ: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 травня 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 154-155.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54584-
dc.description.abstractПоліпшити динамічні властивості та керованість гібридних автомобілів можливо при використанні енергії ДВЗ для руху в сталому режимі, а електричну енергію – для розгону машини. При цьому використання ДВЗ за постійного швидкісного режиму є резервом підвищення енергоефективності гібридних автомобілів. Запропонована схема гібридної синергетичної моторнотрансмісійної установки з використанням ДВЗ, що працює при постійному швидкісному режимі, і електричного двигуна, що дозволяє забезпечити високу динамічність автомобіля.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleВикористання гібридного синергетичного приводу для підвищення керованості системи «автомобіль-моторно-трансмісійна установка» при розгоніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Технічний прогрес в АПВ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MMNPK_Tehnichnyj_progres_v_APV_2024-154-155.pdf168.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.