Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/52538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПавлова, В. А.-
dc.contributor.authorНешта, О. І.-
dc.date.accessioned2024-05-09T09:47:32Z-
dc.date.available2024-05-09T09:47:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНешта О. І. Про роль кадрів в забезпеченні якості обслуговування. Товарознавча наука – традиції та сучасність: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 26 листопада 2019 р.; наук. кер. Павлова В. А. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 123.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52538-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПро роль кадрів в забезпеченні якості обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Товарознавча наука–традиції та сучасність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Tovaroznavcha_nauka_2019_123.pdf82.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.