Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанжуренко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-08-18T09:31:30Z-
dc.date.available2022-08-18T09:31:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГанжуренко І. В. Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 433-444.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5119-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність, обґрунтовано важливість та узагальнено особливості маркетингових стратегій у забезпеченні збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства. Досліджено та систематизовано існуючі у вітчизняній та світовій практиці класифікації маркетингових стратегій підприємств. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, абстрактно-логічний, історичний, монографічний методи. Отримані результати мають науково-практичну цінність і можуть використовуватися у якості підґрунтя для подальших наукових розробок та формування практичних рекомендацій, направлених на удосконалення процесу здійснення збутової та логістичної діяльності підприємств, які займаються аграрною діяльністю.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определена сущность, обоснована важность и обобщены особенности маркетинговых стратегий в обеспечении сбытовой и логистической деятельности аграрного предприятия. Исследованы и систематизированы существующие в отечественной и мировой практике классификации маркетинговых стратегий предприятий. Методологической основой исследования стали методы анализа и синтеза, абстрактнологический, исторический, монографический методы. Полученные результаты имеют научно-практическую ценность и могут использоваться в качестве основы для дальнейших научных разработок и формирование практических рекомендаций, направленных на совершенствование процесса осуществления сбытовой и логистической деятельности предприятий, занимающихся аграрной деятельностью.uk_UA
dc.description.abstractThe artiсle defines the essenсe, substantiates the imрortanсe and generalizes the рeсuliarities of marketing strategies in ensuring the sales and logistiс aсtivitу of the agricultural enterрrise. The сlassifiсation of marketing strategies of enterрrises eхisting in domestiс and world рraсtiсe is investigated and sуstematized. Methodologiсal basis for the studу were methods of analуsis and sуnthesis, abstraсt-logiсal, historiсal, monograрhiс methods. The results obtained are of sсientifiс and рraсtiсal value and сan be used as a basis for further sсientifiс develoрment and formation of рraсtiсal reсommendations aimed at imрroving the рroсess of marketing and logistiс aсtivitу of enterрrises engaged in agriсultural aсtivities.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectтоваровиробникиuk_UA
dc.subjectагропродовольчий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectсбытuk_UA
dc.subjectлогистикаuk_UA
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UA
dc.subjectтоваропроизводителиuk_UA
dc.subjectагропродовольственный рынокuk_UA
dc.subjectmarketing strategуuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectlogistiсsuk_UA
dc.subjectagrarian enterрriseuk_UA
dc.subjectсommoditу рroduсersuk_UA
dc.subjectfood marketuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые стратегии как основа осуществления сбытовой и логистической деятельности аграрного предприятияuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategies as an estimation of sales and logistiс aсtivitу of agrarian enterрriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf379.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.