Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49545
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorКалєнік, К. В.-
dc.contributor.authorКузьменко, Ілона Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-03-25T11:39:51Z-
dc.date.available2024-03-25T11:39:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКузьменко І. І. Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності в підприємствах готельного господарства: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. К. В. Калєнік; Харків: ДБТУ, 2023. 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49545-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи. Готельний бізнес представляє собою динамічну галузь світової економіки, яка об'єднує мистецтво, традиції, механізми функціонування та маркетинговий досвід. Ефективне функціонування готельних підприємств призводить до їхнього розвитку і зростання. В умовах сучасності розвиток готельного бізнесу пов'язаний з новими причинно-наслідковими зв'язками, які визначають його умови діяльності. Ці умови відзначаються складністю, невизначеністю, нестабільністю та динамізмом, модифікуючи стратегічні вектори розвитку готельних підприємств. Розвиток готельних підприємств неможливий без стратегічних рішень, інноваційних послуг і сучасних програм просування готельних продуктів, серед яких особливе значення набувають програми лояльності. Ці програми спрямовані на підвищення цінності готельного продукту для споживача, використовуються як інструмент утримання постійних клієнтів, роблячи їх вірними конкретному готелю чи мережі готелів та дохволяють готелю пыдвищити свою конкуруючу позицыю на ринку готельних послуг. Програма лояльності є засобом винагородження постійних споживачів готельного продукту і сприяє утриманню гостей, стимулюючи їх до повторних покупок. Вона не лише підтримує лояльних клієнтів готелю, але й дозволяє персоніфікувати гостя, вивчаючи його уподобання і смаки, що є важливою частиною стратегічного розвитку та конкурентоспроможності закладу. З метою утримання покупця серед лояльних споживачів, необхідно створювати такі умови, за яких гостю буде важко відмовитися від співпраці з готелем. Взаємодія з потенційними постійними гостями повинна відбуватися до, під час і після покупки, щоб перетворити потенційних гостей в постійних. Активна участь споживача у житті готелю, його розвитку та сприяння взаємодії через клубні програми є ключовими елементами успішних програм лояльності. Такі програми виявляються перспективним інструментом для просування готельного продукту на ринку послуг. Мета кваліфікаційної роботи є пошук та розробка заходів, а саме програми лояльності, за допомогою якої можливо підвищити конкурентоспроможність підприємства готельного господарства на прикладі роботи готелю «Villa Four Rooms» категорії 4 зірки, м. Харків. Завдання: − визначити загальні характеристики програм лояльності в підприємствах сфери готельного бізнесу; − проаналізувати закордонний та вітчизняний досвід впровадження програм лояльності у закладах сфери гостинності та визначити їх недоліки та переваги; − навести загальну характеристику досліджуваного готелю; − проаналізувати наявну програму лояльності в готелі «Villa Four Rooms»; − розробити пропозиції щодо вдосконалення та впровадження програми лояльності в готелі «Villa Four Rooms». Об’єкт дослідження є готель категорії 4 зірки у м. Харків, як об’єкт для розробки та впровадження заходів з підвищення конкурентоспроможності закладу на регіональному ринку сфери гостинності . Предметом дослідження є вивчення програм лояльності з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства готельного господарства шляхом просування готельного продукту. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження та удосконалення програми лояльності у досліджуваному підприємстві готельного господарства з метою підвищення конкуруючих позицій на регіональному ринку готельих послуг. Апробація. V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодох учених «Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді». Державний біотехнологічний університет. Харків, 20 жовтня 2023 р. Режим доступу: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/ Публікації за темою. Тези доповіді на тему «Цифрова дистрибуція послуг у готельно-ресторанному бізнесі».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleРозробка заходів з підвищення конкурентоспроможності в підприємствах готельного господарстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Располагается в коллекциях:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_M_241z-22m-01_Kuz_menko_I_I.pdf
  Restricted Access
3.31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.